Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kirjallisia ja keskustelevia äitejä Helsingissä?

04.09.2007 |

Tämä ei ehkä ole ihan tämän palstan ydinasiaa, mutta toisaalta juuri tällaisilla kursseilla minä olen usein kokenut suurta ystävyyttä ja jakamista sekä saanut läheisiä ystäviä, niin että laitan toiveikkaasti tämän mainoksen tänne eli:

SANATAIDEPAJA PIENTEN LASTEN ÄIDEILLE

Itse olen ilmoittautunut kyseiselle työväenopiston kurssille ja osallistujista uupuu vielä ryhmästä, siksi tätä mainostan. Viime keväänä olin samantapaisessa

kirjoittamisryhmässä, ja siellä oli luottava ja kannustava

ilmapiiri. Aivan ihana kokemus!

Tarkemmin siis kyseessä on tällainen kurssi: Helsingin työväenopistossa

alkaa kirjallisuusterapian menetelmiä hyödyntävä sanataidepaja pienten

lasten äideille, jotka haluavat pohtia äitiyttään ja naiseuttaan. Tavoitteena on itseilmaisun vapauttaminen ja itsetuntemuksen kasvattaminen luottamuksellisessa ilmapiirissä. Aiempaa kirjoittajakokemusta ei tarvita.

Ryhmä kokoontuu maanantaisin 1630-1845 Kalliossa, Opistotalolla, Helsinginkatu 26, ensimmäinen kokoontumiskerta on maanantai 10. 9. 2007.

Pajaa vetävät Päivi Tonteri ja Kristina Svensson. Kurssin hinta on 46 euroa syksyltä. Kurssille voi ilmoittautua työväenopiston numeroon 09-310 88610.

Eli jos yhtään kiinnostaa niin tarkemmat tiedot löytyvät Helsingin

työväenopiston www-sivuilta, kohdasta Kurssihaku, hae kurssia nro 075403. Toivottavasti joku tältä palstalta innostuu!

Viestiä saa mielellään levittää. Kiitos!

T. Pilvi

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovinkin kiinnostaisi, mutta saisikohan tuonne ottaa vauvan mukaan?

Vierailija
2/2 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos ryhmä kiinnostaa!

Se alkoi eilen maanantaina, ja vaikutti tosi mukavalta. Luimme lyhyitä tekstejä, kirjoitimme pieniä katkelmia ja juttelimme ajatuksista, joita heräsi kirjoittaessa ja lukiessa. Ryhmän vetäjä oli tosi mukava!

Ryhmään kaivataan vielä kovasti muutamaa osanottajaa, on ihan kiikun kaakun saako ryhmä jatkaa vai ei tämän kokoisena. Tämä on kuulemma ensimmäinen tällainen ryhmä työviksellä, tuntui että äidit ei ole ihan löytäneet ryhmää.. Eli olisit kovin tervetullut mukaan! Kuten tietenkin myös kaikki muut jotka vain innostuu!

Mutta kyllä tuo ryhmä varmaan ensijaisesti on tarkoitettu äideille niin, että lapset eivät ole mukana. Mutten tiedä, voisiko tarvittaessa jonkin kerran ottaa lapsen mukaan, jos ei muuten hoito järjesty. Sitähän kannattaisi vaikka kysyä työveän opistolta. Laitan loppuun vielä virallista tietoa kurssista.

Toivottavasti nähdään ensi maanantaina pajassa!

......................................................................

Sanataidepaja äideille (075403)

10.9.-3.12. ma klo 16.30-18.45

36 t/41 euroa + 5 euroa monisteet

Kirjallisuusterapian menetelmiä hyödyntävä sanataidepaja pienten lasten äideille, jotka haluavat pohtia äitiyttään ja naiseuttaan. Kokoontumiset maanantaisin 16.30-18.45. Opettajina Päivi Tonteri ja Kristiina Svensson.

Opistotalo/Helsinginkatu 26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi