Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin eilen miksi BB ei iske ja se

Vierailija
04.09.2007 |

tuli kyllä selväksi kun muisteli viimevuotisia asukkeja. Eihän nämä nykyiset tyypit mitenkään pysty aikaansaamaan samanlaista draamaa kuin viimevuotiset friikit. Miettikää nyt vaikka Kalea. Jätkä oli koko ajan väkivaltaisen raivokohtauksen partaalla. No entäs sitten Olli. Uuno turhapuron näköinen, maailman löysin jätkä arvostelemassa naisten ulkonäköä. Sari ja muut mimmit kiljumasssa kuin eläimet aina kun joitain tapahtui. Tatu ja jännite, joka syntyi vaimosta ja lapsista kotona ja kunnon perheenisän poikasuuteluista. Aina kun Kaki avasi suunsa, sieltä tuli jotain kummallista. Nämä tämänvuotiset tyypit on yksinkertaisesti liian normaaleja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sinne otettu esimerkiksi sitä yhtä mummelia, joka nähtiin haastatteluosiossa?!

Vierailija
2/3 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit jotenkin risoo, kun ei ole oikein yli 30 v vuotiaita. Tai kai siellä jotain on, mutta ei mielestäni ihan samalla tapaa kuin viimeksi. Jotenkin kaikki on aika pentumaisen oloisia tällä krt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tässä ihmetellyt kun ei tosiaan jaksa kiinnostaa pätkääkään, en jaksa edes katsoa enää. Ja edellisiin olin aivan koukussa! Iso pettymys tämän vuoden BB, mutta tuleehan sekin aika käytettyä nyt fiksummin, NUKKUESSA :)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme