En ole koskaan ollut kotikutsuilla. Onko mitään mitä pitäisi huomioida sinne mennessä. Kiitos jo viitsit vastata.
Kommentit (16)
olisi muka kohteliasta ostaa jotain. Ja varaudu siihen myös, että saat tuotteista ikuisesti tekstareita, meiliä, puheluita ja lisäpainostusta vuosia.
Muista myös tämä, jos tarvitset jotain, sitä saa myös kaupasta vapaa-ehtoisesti ostettuna.
Vierailija:
olisi muka kohteliasta ostaa jotain. Ja varaudu siihen myös, että saat tuotteista ikuisesti tekstareita, meiliä, puheluita ja lisäpainostusta vuosia.Muista myös tämä, jos tarvitset jotain, sitä saa myös kaupasta vapaa-ehtoisesti ostettuna.
sen jälkeen yleensä saa miettiä ostaako jotain, lopuksi tarjoilua. Mä olen kyllä saanut myyjältä tilinron joten käteistä rahaa ei ole tarvinnut olla mukana.
Monet niistä tuotteista on todella paljon ylihinnoiteltuja, eivätkä todellakaan laadultaan yhtään sen ihmeellisempiä kuin marketista saatavatkaan. Ja kuka OIKEASTI haluaa säilyttää samaa muovipurkkia kaapissaan 30 vuotta?
Eihän ketään voi pakottaa ostamaan mitään. Ei sieltä mitään pidä ostaa. Menet vaan kutsuille ja olet ostamatta, jos et halua. Piste.
suostuin. Ne melkein taklasi vaunuilla sen jälkeen puistossa, että saavat myytyä Herbalifea tai perkeleen kallista saippuaa, jos kertaakaan oli sanonut, että joo' o aijaa, kuulostaa ihan hyvältä tai saatikka osti pullon tiskiainetta, joka oli niiiiin paljon ihmeellisempää kuin Fairy.
Ja mua vituttaa se ajatus, että joku mun tuttu kyylää mua dollarinkuvat silmissä, että saispa tollekin myytyä parit ylihintaiset kynttilät! Ne on mun rahat, mä käytän ne mihin mua huvittaa, eikä mulla ole mitään velvollisuutta antaa niitä kenellekään puolitutulle tai elättää hänen perhettään.
Työntäkää ne saippuat, laihdutustuotteet, meikit, lastenvaatteet ja kynttilät juuri sinne minne ei paista!
Ja varsinkin kerhot, puistot ja muut lapsiperheiden aktiviteetit markkinointivapaiksi alueiksi! TV:ssä, lehdissä ja vielä postilaatikosta tulee ihan tarpeeksi mainontaa.
MLL:n perhekerhossakin oli vähän väliä joku hyperaktiivinen Tupper-täti, joka yritti tulla postilaatikosta sisään jos ei ostanut
Mutta se lahja on pieni lahja siitä hyvästä, että kutsut kavereita, siivoat ja leivot...
mutta minkäs teet kun kaverit ottavat nokkiinsa, jos kutsuille ei mene. En millään jaksaisi rampata monilla kutsuilla, mutta tosiaan se tuntuu olevan kavereille yhtä tärkeä tapahtuma kuin omien lastensa synttärit. Tottakai lasten synttäreille menen, jos kutsutaan, mutta en tykkää jatkuvista roskanmyyntikotikutsuista enkä edes ilkeä olla ostamatta.
Mulle ihan sama. Ostan jos haluan ja olen pari kertaa ollut ostamatta yhtään mitään.
Lingon & Blåbärin vaatteet on tylsiä, liian konservatiivisia ja turhan kalliita. Mikset ostaisi jotain parempaa?
vähän jutella ja kaivaakin sitten jonkun brosarin taskusta, ja alkaa pöpöttämään. Eikö ookkin kiva tuoksu? Tää tuote on ollut tosi suosittu.
on ihan huijausta! Ylihinnoiteltuja pesuaineita, hammastahnoja, autovahaa, meikkejä, teetä...mitä vielä? Ja siihen firmaan liittyy juuri se pahamaineinen verkostomarkkinointi. Jotain ihme pyramideja esittelijä kerran fläppitaululle piirteli ja suu vaahdossa selosti kuinka " sitten kun pääsee sille ja sille tasolle, saa auton jne." Tunsin syvää myötähäpeää esittelijän ja tuotteidensa puolesta.
Menet vaan ja sanot kiitos kutsusta. Kuuntelet esittelyn, kysyt kymyksiä tuotteista, jos haluat, mahdollisesti tilaat jotain, juot kahvit ja kiität.