Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

liberon merkeistä

03.09.2007 |

Tyhmä kysymys mut kysympä kuitenkin. Kun lähettelette niitä liberon merkkejä niin leikkaatteko ne tarkasti merkin kokoisiksi paloiksi? Mulla on kaikki leikattuna kahden sarjoissa ja ronskilla kädellä leikattuja, enkä millään jaksais alkaa askartelemaan niitä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Libero sivuilla. Hankalat ne sivut on mutta kyllä ne sieltä jostain löytyi. Muistaaksi jotain sai 800 ja 1000 pisteellä. Kuvat ja kaikki tiedot niistä löytyy. Yhdestä merkistä saa 50 pistettä ja maksim mitä voit yhdelle lapselle kerätä on 90 merkkiä. Sitä yli tulevia ne ei hyväksy. Merkkien määrä näkyy pisteinä sivullasi ja sieltä sinun pitää tilata se mielesesi lahja.

Vierailija
2/8 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meppis:

Minulle on jäänyt epäselväksi, mitä niillä saa kun ne sinne lähettää. Milestäni sivuilla ei missään sanota mitä siis todella saa? Eli onko se täysi arvoitus?

Ohjeissa sanotaan että pitää lähettää kaikki merkit ennen kuin lapsi täyttää 1,5 v. Tarkoittaako se 1 v 5 kk vai 1 v 6 kk?

Entä jos tähän asti olen jo kyseiselle lapselle aiemmin saanut lahjoja niin saanko vielä jotain jos minulla on kaikki ne merkit 90 kpl? Siis alkaako tämä lahjansaanti nyt alusta vai lähetänkö turhaan ne merkit enkä olekaan oikeutettu lahjoihin?

Mielestäni koko systeemi on aika huonosti informoitu!

Sivuille kun rekisteröityy, niin sitten menee kohtaan " Libero-kerho" ja " mene kerhosivulle" . Sieltä löytyy mm. pistekauppa ja pisteillä tilattavissa olevat lahjat. Ponnahdusikkunat täytyy olla sivulle sallittuna, jotta pystyy lahjat näkemään.

1,5v tarkoittaa 1v 6kk. Lahjat vaihtuvat kuuleman noin kerran vuodessa. Tällä hetkellä merkeillä voi saada pupukäsinuken, leikkimaton, peilin, sängynpäädynpehmusteen ja pyjaman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v neidille. Ovat ihan vauva-ajan juttuja mielestäni eli toivottavasti pian tulee uusia lahjavaihtoehtoja.

Hassua että 90*50=4500 pistettä ja jos haluat kaikki lahjat tulee niistä 3*1000+2*800=4600pistettä eli onko tarkoituskin ettei kaikkia pisteitä saa hyödynnettyä?

Liberolta kannattaa kysyä vähentääkö aiemmin saadut lahjat tuota 90 merkin maksimikeräys määrää...

Vierailija
4/8 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tirpunen:

Hassua että 90*50=4500 pistettä ja jos haluat kaikki lahjat tulee niistä 3*1000+2*800=4600pistettä eli onko tarkoituskin ettei kaikkia pisteitä saa hyödynnettyä?

Lisäpisteitä voi saada vastaamalla sähköpostikyselyihin. Yhdestä kyselystä saa 10 pistettä eli puuttuvat voi saada sitten ehkä niin. En tosin tiedä, miten monta kyselyä tulee.

Vierailija
5/8 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santun_äiti:

Lisäpisteitä voi saada vastaamalla sähköpostikyselyihin. Yhdestä kyselystä saa 10 pistettä eli puuttuvat voi saada sitten ehkä niin. En tosin tiedä, miten monta kyselyä tulee.

Lisäpisteitä saa myös, kun vinkkaa kerhosta kaverille. Sen saa tehdä sivujen kautta kolme kertaa ja pisteitä tulee 10 yhtä vietiä kohden.

Vierailija
6/8 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitten ole helpompi laskea merkit, jos niitä ei ole leikattu yksitellen?

Vierailija
7/8 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siitä voi olla kiinni että ovat liian isoja. Itsestäni ainakin on niitä helpompi käsitellä. Ajattelen että leikatkoon itse pienemmäksi, jos on niin tarkkaa. En ole vielä lähettänyt, pitäisikin muistaa lähipäivinä laittaa.

Vierailija
8/8 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on jäänyt epäselväksi, mitä niillä saa kun ne sinne lähettää. Milestäni sivuilla ei missään sanota mitä siis todella saa? Eli onko se täysi arvoitus?

Ohjeissa sanotaan että pitää lähettää kaikki merkit ennen kuin lapsi täyttää 1,5 v. Tarkoittaako se 1 v 5 kk vai 1 v 6 kk?

Entä jos tähän asti olen jo kyseiselle lapselle aiemmin saanut lahjoja niin saanko vielä jotain jos minulla on kaikki ne merkit 90 kpl? Siis alkaako tämä lahjansaanti nyt alusta vai lähetänkö turhaan ne merkit enkä olekaan oikeutettu lahjoihin?

Mielestäni koko systeemi on aika huonosti informoitu!