G:Kallein vaate minkä omistat ja harmittaako ostos?
Kommentit (27)
ei harmita, on palvellut tosi hyvin. nyt kyllä ei enää käy kun jakku on mennyt pois muodista eikä enää edes istu mulle kovin hyvin, ku olen jotenki muuttunu kropaltani. samaan sarjaan kuuluvan hameenkin ostin, se maksoi varmaan jotain 50 euroa ja se harmittaa, kun olen pitänyt sitä vain kerran. ei tullut minusta hameihmistä...
Ei harmita tippakaan, päinvastoin olen vuosien jälkeenkin tyytyväinen, että maltoin investoida. Joka kerta kun vedän ko. kengät jalkaani, tulen huippuiloiseksi ja joka kerta saan kuulla kengistäni positiivisia kommentteja. Ja laatuhan kestää eli senkin puolesta olen ollut tyytyväinen hankintaan.
No hääpuku oli muuten kyllä kalliimpi, mutta minusta sitä ei voi laskea..
muistaakseni just alle tonnin. Kaunis kuin mikä ja upea päälläni, ei todellakaan kaduta :)
gaala puku.. ja sitä silkkiä siinä on.... paljon... Pelkkiin kankaisiin meni yli 500E
3000 markkaa. Nyt vastaavan saisi ehkä 400-600 eurolla.
Merkki Lowe
kallein on 160e mokkatakki, ei kaduta :)
ei kaduta, tuolla se roikkuu kaapissa, ei raski luopua...
ostan yleensä vaan merkkivaatteita, koska ovat vaan parempia ja kestävät pidempään. haluan kuitenkin laatua. En lapsillekaan osta mitään h&m:ää.
ostan yleensä vaan merkkivaatteita, koska ovat vaan parempia ja kestävät pidempään. haluan kuitenkin laatua. En lapsillekaan osta mitään h&m:ää.
Sen sain joululahjaksi vanhemmiltani (maksoivat minut ulos takkikaupasta).
Itse ostamista vaatteistani kallein on ollut 50e, sekä kengät että takki.
Ei kaduta.
nimimerkki tulot 500e/kk.
korkokengät 100 e, harmittaa, käytetty myös kerran.
Ei harmita:
työjakkupuku 200 e,
nahkakengät 100e
gore-texkengät 100 e
Ei kaduta, on oikein kaunis ja lämmin. Ehkä tulee joskus vielä muotiinkin kun ei ole vielä ollut. On ns. swinger-mallinen ja pitkä, eli paljon liehuvaa kangasta, ja huppu, joka jatkuu kahtena leveänä huivina.
markka-aikaan ostettu jackpotin takki, joka maksoi 1500mk, eikä ole edes kummoinen :( v
Vierailija:
Ei kaduta, on oikein kaunis ja lämmin. Ehkä tulee joskus vielä muotiinkin kun ei ole vielä ollut. On ns. swinger-mallinen ja pitkä, eli paljon liehuvaa kangasta, ja huppu, joka jatkuu kahtena leveänä huivina.
laukkuja on kalliimpia muutama, ja Tarsalan saappaista taisin maksaa 200¿. Hoganin kengät 250¿ (laukku myös saman verran).
mua niinkään harmita, vaan ne halpoina ostetut vaatteet, joita vaatekaapissa on pitämättä läjäpäin. Paras vaate on sellainen, jota pitää kunnes se on puhkikulunut. Pahinta tuhlausta ovat jotkut H&M:n trendivaatteet, jotka jäävät käyttämättä.
yksi talvitakki jonka hinta oli noin 400e
pari iltapukua siinä 500e paikkeilla
pari jaakupukua joiden jakut on päälle 300e ja hameiden kanssa tulee yli 500e hintaa.
Ei harmita. ostettu tarpeeseen ja palvelleet siinä hyvin.