Käyn Helsingin ulkopuolelta töissä Hgissä ja olen huomannut kuinka paljon tylympiä
ja välinpitämättömiä ihmiset ovat kaupoissa (siis kanssa-asiakkaat ym. kadulla kulkijat). Monissa kaupoissa asiakaspalvelijat ovat ihan ok, mutta joissakin vähemmän asiakassuuntautuneita. Ihmisten eron huomaa selvästi verrattuna omaan kotipaikkaani.
Kommentit (4)
kun saa olla ihan rauhassa, eikä olla aivan päivittelemässä
käytkö päivittäin täällä töissä ja kuinka pitkä työmatka sulla on? miten kuljet, onko raskasta? kysyn siksi kun ollaan ajateltu muuttaa vähän kauemmas mut kuitenkin pitää työpaikat helsingissä. oliskohan se liian raskasta?
lähikauppojen ja liikkeiden myyjät on tuttuja, joten siinä mielessä en voi valittaa aiheesta. keskustan kaupoissa en sitten viihdykään, mut ei oo huonoja kokemuksia helsingin nihkeestä asiakaspalvelusta yleisesti ottaen. stockalla jaksan aina ihastella hyvää palvelua.
mua huvitti aivan suunnattomasti tänne muutettuamme, kuinka ihmiset juoksentelivat ees taas ehtiäkseen metroon tai ratikkaan vaikka parin minuutin kuluttua tulis uusi. nyt olen ihan samanlainen...
kyllä se on ihan totta, että täällä kuljetaan tuli takapuolessa. johtuisko se just tosta, että pitää ehtiä siihen tiettyyn ratikkaan =)
- se joka meinais muuttaa pois -
Tampereella esim. huomattavasti ystävällisempää väkeä. Mm. myyjät nykyään tosi nuoria ja osa on asiakaspalvelun ammattilaisia, osa taas ihan muuta...