Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eivatko vanhemmat enaa nykyaan pyyda lastensa puolesta anteeksi? Taapero tonaisi tanaan oman taaperoni kumoon suoraan varimaalien paalle ja isansa moitti kylla lastaan, mutta ei

Vierailija
03.09.2007 |

esittänyt minulle mitään pahoitteluja. Meidän lapselta menivät vaatteet mustikkaan, vadelmaan jne. Jouduttiin siis lähtemään pois.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni puolesta anteeksi, vaan laitan hänet itsensä hoitamaan sen homman. Eri asia on sellainen lapsi, joka ei vielä osaa itse puhua.

Vierailija
2/5 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tulisi mieleenkään. Siis, jokainen kai tietää ettei tuon ikäinen kaatanut lastasi tahallaan. Eikä tajua pieni anteeksi pyytää. Miksi vanhemman pitäisi pyytää anteeksi? Se oli vahinko...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytää anteeksi. Tietysti.

Näin periaatteessa, käytännössä en tiedä, miten itse toimisin, kun ei ole tullut vastaan moista tilannetta...

Vierailija
4/5 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua kuutonen. Etkö tajua, että myös vahinkoa voi pyytää anteeksi?

Millä aiot opettaa lapsellesi anteeksi pyytämistä? Koska sinusta lapsi on riittävän fiksu oppimaan? Kenties jo lukiossa?

Etkö itse pyydä anteeksi, jos vaikka vahingossa astut toisen jalalle, kaadat kuumaa kahvia jonkun päälle tmv, koska se oli " vain vahinko" ?

Vierailija
5/5 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta ei tulisi mieleenkään. Siis, jokainen kai tietää ettei tuon ikäinen kaatanut lastasi tahallaan. Eikä tajua pieni anteeksi pyytää. Miksi vanhemman pitäisi pyytää anteeksi? Se oli vahinko...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi