Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~JOULUN HEHKEÄT MUIKKELIT LAPSOSINEEN KIITÄÄ SYYSKUUN AKAAN VIIKKOON~~

03.09.2007 |

huomenta!

uutta pinoo pystyyn näin syyskuun ekalla viikolle :) synttäri kuukausi ja kriisiä pukkaa ;)

viikonloppuna tuli tällä mammalla otettua vähän keittoa ja krapulaa pukkaa hiukan vieläkin ;) kaverin häät oli ja monot oli kyl siihen malliin vinossa taas ett huh huh!!

kympiltä pitäs olla jo ekaluokkalaisen open puheilla ja täällä mä oon viel puoli alasti tukka pystyssä ja YLLÄTTÄEN täällä vaan netissä :)

nyt töppöstä toisen eteen....

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ylpeä äippä! Salla hoksasi äsken kuinka pääsee ryömimään! (ja heti isosisko valittaa kun pääsee hajottamaan puujunarataa ;))

Ylpeä äippä Katju ja Salla mittarimato

Vierailija
22/31 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen istunut puolet päivästä kaverin luona ja puheripuli helpotti taas kummasti. Hänellä tyttö kans joka on 2kk nuorempi eli jutunaihetta riittää.

Ajattelin myös aloittaa terveellisemmän elämän tänään, mutta mönkään meni heti kun käytiin kylässä. Sillä tarjollaoli hyvää mustikkapiirakkaa josta ei voinut kieltäytyä. =/ Jumppaan olen kuitenkin menossa illalla. Ja huomenna alkaa sitten karkiton/pullaton elämä. Jos siis onnistun pitämään lupaustani. Hmm...

Niin, ONNEA [color=purple] Sallan [/color] uudesta taidosta! Niin ne meidän vauvat kasvaa.

[color=purple] Pimmi [/color] Olisin itse voinut kirjoittaa ihan saman tekstin kuin sinä Lassin ruokailusessiosta. Meillä ihan sama juttu, rankkaa hommaa tuo syöttäminen nykyään. Toivottavasti menee pian ohi ja ne alkaa syödä itse ja hyvillä pöytätavoilla.. Taitaa mennä hetki siihen kylläkin.

Nyt pitää tehdä jotain järkevää sillä aikaa kun neiti on päiksyillä. Jos surffais vaikka vähän netissä.. =)

moi moi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suklaata pitäny yläättäen mässätä. se uus fazerin sininen LONTOORAE-suklaa on aikast namia :p

jumppiin ym. oon ilmottautunu ja eilen ne alko mutta empä oo päässy viel sinne asti :( joka päivälle ois jotain paitsi perjantaille ja sunnuntaille: löytyy vesijumppaa,kuntojumppaa ym. hömpötystä...

ei vaan nyt jaksa kiinnostaa kun menkatki alko taas 50päivän kierrolla, olin jo vähän elätelly toivetta että oisin raskaana mutta ei taas niin ei.

kyl se tästä...nyt täytyy vaan siirtää sitä zyban-kuuria kun ukolta tosiaan herui se lupa viidenteen ;)

mut oli mul sellastaki ett oliko vielä muita pikku immeisiä JOTKA EIVÄT RYÖMI tai ISTU itse??? vai onko lenni viimeinen?

meillä ei siis ryömitä eteenpäin ja ei itse istuta todellakaan ilman tukea. lenni kyllä kovasti nousee konttaus-asentoon heilumaan ja peruuttelee mutta eteenpäin ei isommin kulje. eilen lennille tuli 8kk täyteen joten luulis jo pikku hiljaa lähtevän eteenkin päin :D nokkamukistakaan ei todellakaan suostu juomaan kun olen tarjonnut.ei tahdo vettä ja ei maitoa tosiaankaan juo kylmänä eikä liioin huoneenlämpösenäkään. mammit saa siis lämmittää ja juottaa tuttipullosta :D

mutta kauppareissulle tässä lähdössä (herkkuja haluttaa) <----eiku kaappi tyhjä oikeesti.

palataan taas :D

Vierailija
24/31 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=navy] PIMMILLE [/color] vinkiksi:

Laittakaa vessan ovi haan kanssa sen verran ravolleen, että kissat pääsee vessaan, mutta vauva ei =)

meillä oli esikoisen aikaan kaksi kissaa, ja hyvin toimi tuo keksintö. Ei tarvinnut koko ajan olla vahtaamassa että meneekö vauva vessaan tai toisin päin, eli pääseekö kissat tarpeilleen..

Ei muuta nyt.. PikkuPoju taitaa tarvita uudet unitisut.. Ehti se jo BB:n ajan nukkua ja nyt pietä unikitinää kuuluu.. eli tainnutustissit esiin :)

-mm-

Vierailija
25/31 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvii käydä laittamassa lisää lämpöä meillä on kylmä.. hrrr...

Jokos muissa kodeissa on aloitettu syyspuuhat? pesty ikkunat, vaidettu verhot, kannettu pihakalusteet pois??yms. Itse en ole vielä edes aloittanut, pian saa kyllä sormet kohmeessa hinkata ikkunoita..

Miilukalle piti sanoa et meidän keskimmäinen oli myös iso ja lähti liikkeele melko myöhään, yleessä vaativat pientä houkkuttelua ja patistelua.

Olikose katjun neiti joka oli oppinut ryömimään, onnittelut :) nyt loppui rauha myös teidän kodissa :) kun pikku tutkija pääsi liikkeelle.

Oliskos intoa laittaa kuvia meidän tontuista? olis kiva nähdä kuinka ovat kesän aikana kasvaneet ja muuttuneet. sit taas tos vuoden ikäisenä uus kierros..????

nefili ja syliin nukahtava adam...(yhden käden kirjoitusta)

Vierailija
26/31 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista huomenta, mittari näyttää + 2 astetta lämmintä, liekö käynyt yöllä jo pakkasen puolella....

Oliko täällä mammoja Tampereen seudulta? Olemme tulossa Tampereelle perjantaina 28.9, mies lähtee työmatkalle ja lähdemme lasten kanssa mukaan vähän " tuulettumaan" ... ja shoppailemaan :) Vieläkä Särkänniemi on auki noin myöhään syksystä?

Olen lähdössä lounaalle ystävättäreni kanssa tänään. Vanhenin alkuviikosta ja nyt lähdemme juhlistamaan sitä kiinalaisen ruuan merkeissä - nam.

Meillä Joelin lempipuuhiin kuuluvat myös kukkien repiminen, kenkien maisteleminen, pesukoneen tyhjentäminen, television/digiboxin ja dvd:n nappien väänteleminen, kaukosäädinten ja puhelinten maistelu ja vessanpöntön kaivelemien, välillä pitää käydä ottamassa spurtit isojen sisarusten tavaroille kun ovet unohtuvat auki.

Voi voi... autoni on taas temppuillut ja menetin lopullisesti hermot sen kanssa - lauantaina suuntaamme ukon kanssa autokauppaan.... nyyh... Haluaisin jonkun pienen ja nätin auton mutta isäntä alkoi ehdotella isohkoja autoja. Toisaalta kun ajattelee muutaman vuoden eteenpäin taas niin voisi olla ihan järkevää hankkia suurikokoisempi auto koska poika (10 v) kasvaa aika nopeasti ja on ennustettu että hänestä tulee 198 cm pitkä ja minäkään en ole mikään pieni ihminen puhumattakaan miehestä. Voi tehdä tiukkaa ahtautua johonkin pikkukuppanaan isojen lasten kanssa. Minkalaiseen autoon Miilukan poppoo saa mahdutettua itsensä?

Mutta nyt täytyy lähteä kaunistautumaan lounasta varten :)

MrsCruiser

Vierailija
27/31 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sängystä kuuluu huuto joten ihan pikaseen sutkautan muutaman rivin ;D

meillehän piti tosiaan viime syksynä hommata uusi isompi auto että mahtuu company kyytiin joten maillä on nyt 7-henget pontiac trans sport

itse pari kertaa vaan ajanut sillä suoraa tietä ja en oo uskaltanu kaupungille lähtee sillä. on sellanen laiva tavallisen henkilöauton jälkeen että en todellakaan saa sitä mihkään parkkiin ajettuu. hyvä että ikkunasta nään mitään ku oon muutenkin aika tappi, ehkä just ja just 163cm :/

no vaikka isompi auto piti hommata niin asutaan edelleen kolmiossa 6 hengen voimin. aika ahasta kyl on ja tavaraa on vaikka muille jakaa mut kait se sopu sijaa antaa. ja jos tosiaan sit tätä viidettä tässä ruvetaan niin..... eiku hyvin tänne mahtuu. meillä on tyttöjen huoneessa 3-kerroksinen kerrossänky joten toinen sellanen niin sinnehän mahtuu 6 lasta ;) ett ukolla ei oo mitään sanomista ett ei mahtuis tänne ;D hehee.....

mut mä voin laitella vähä jotain kuvii, ainaski niille kenen s-posti mulla ompi ylhäällä.... osotteita tulemaan tänne niin nappailen niitä aina sitä mukaa ylös :) ja edelleen niitä mesukka osotteita ;D

nyt pelastan ton rääkyvän pikku miehen tuolta sängystä!

Vierailija
28/31 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pikaisesti kun neiti heräilee tuolta päikkäreiltä pikku hiljaa.. Aina se vaistoaa sen kun mä tuun vauva-sivuille. =)

Mulle saa kans lähettää niitä kuvia ja mä laitan takaisin kunhan saan teiltä osoitteita. Eli seuraavaan ositteeseen voitte laittaa paula1980(at)luukku.com.

Nyt neiti herppaa sängyssä, pakko mennä... Niin olin eilen siellä jumpassa ja onneksi menin, kyllä mulla onkin kunto rapistunut. En ole vuoteen tehnyt mitään ja sen kyllä huomaa.. Huh, nyt alko kyllä kova treenisyksy että jaksaa tammikuussa töihin.

taas mennään.. =)

rusina

Vierailija
29/31 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miilukka: meillä Akseli kyllä istuu, mutta ei etene, ei peruuttele :o täpittää vaan lelujen keskellä eikä aikomustakaan lähteä liikkeelle :)

Täällä ollaan edelleen ' kesässä' eli kaikki syyshuolto aloittamatta :o Puutarhakalusteet ulkona, melkein maitohorsman peittämänä :)) Ikkunat pesemättä ja läpikuultavat kesäverhot ikkunoissa - - hiukan iltasin outo olo kun täytyy laittaa jo valot ja ollaan kun näyteikkunassa :// Jos sais aikaseksi vaikka ennen kun pitää töihin mennä...

Minä tahdon parturiin!! Eikös joku ollut juuri? Mitä nykyään maksaa? Siis leikkaus ja väri :) Olen ollut parturissa viimeksi joskus 10vuotta sitten kun mun kaveri on alalla ja käynyt täällä kotona leikkaamassa mun tukkaa niin eipä ole tarvinnut kaupunkiin vaivautua :)) nyt tahtoisin jonkun muun yrittävän tätä pehkoa aisoihin :o

Aksulla on tänään natinapäivä :/ Yksin ei oltais hetkeäkään... Tämän päivän naurut sain kuulla kun poika istui pesuhuoneen lattialla ja heitteli likapyykkiä ympäriinsä siis lajitteli, niin johan oli hauskaa :))

Puhetta oli muksujen lempipuuhista :) Aksu repii toisten silmäripsiä sylissä ollessaan :( auts! Meillä vielä helppoa kun tosiaankaan tuo poika ei liiku eteen- ei taaksepäin :))

Jahas, muksut kotiutuu koulusta - - siis välipalaa!!

RauPotar ja Akseli ainaski viikon yli 9kk

Vierailija
30/31 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hulinaa! Hieman hoppua pitänyt, olimme mm. tytsyn urheilukilpailuissa jo klo 8, Akseli oli aivan tohkeissaan!

RauPotar kyseli kampaajahinnoista, vaihtelee varmaan tosi paljon kaupungin mukaan. Viime viikolla kävin ja leikkaus ja kahta väriä, 62¿ maksoi. Mutta on täällä paikkoja missä ei alle 80¿ pääse ulos.

Mulla on kirpparipöytäprojekti alkamassa, assistentti vaan ei oikein ole tehtäviensä tasalla... Ja huutonettiin pitäis tutustua, sohva, imetystyyny, rintareput myyntiin vaan!

Mutta nyt perheelle evästä ja katsomaan miksi olohuoneessa on NIIN hiljaista, Akseli on tainnut löytää jotain mielenkiintoista, viikunasta kiinnostunut myös. Tuleekohan Adamista ja Akselista puutarhureita kun viikuna on pop???

Kirsikka ja Akseli, viikunan kaveri.

Vierailija
31/31 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sitä sais muutaman rivin kirjotettua! Aikamoista menoa ollu täällä suunnalla! Harmi kun on niin sateinen syksy,toivottavasti isäntä saa nuo viljat pelloista pois enenn talven tuloa!

Johanna oppi sitten viime viikolla konttaamaan. Tiistaina meni ekan kerran, muutaman " askeleen" verran,ja nyt jo menee toiseen huoneeseen.. ja on kiva kontata karkuun kun äiti koittaa vaippaa laittaa.. eilen sitten tyttö yllätti jo nousi kaksi kertaa peräkkäin seisoman tukea vasten,tänään ei onneks oo vielä noussu,eikä enää nousekaan kun on nukkumassa!

Joku kyseli tämän viikon gallapissa mikä kiinnostaa Jouluntähtiä: meillä on ylivetopaikka videoiden,digiboxin ja telkkarin napit. Ei oikein isommat tykkää kun Johanna tulee ja vaihtaa kanavan,taikka äänet laittaa pois! Piti sitten noita vehkeitä laitella eri uskoon,että voi vain kaukosäätimestä ääntä vaihtaa.. Toinen talon suosikkipaikka on eteinen ja yllätys yllätys kengät! ja varsinki Johanan omat ensiaskelkentät!

Jos jotain kiinnostaa mulle voi laittaa meseosoitteen niin lisäilen sitten... essiiini (at)hotmail.com

Niin,Johanalla on ollu viikon pientä nuhaa ja yskää. Luulenpa että hampaista johtuvaa,kun me muut ei olla sairastuttu.yläikenet on kovasti kasvaneet,ja sylki valuu! Onneks ruoka on maistunu,tai peruna tökkii..mutta puuroa menee hyvin kaksi lautallista päivässä ja lisäksi yksi purkki päärynäsosetta. Lihaaki oon nyt uskaltanu kokeilemaan. Johannalle kun ei ihan mikä eväs vaan käy.. Viljoista on vaan kaura ruokavaliossa,ja kaupan hedelmistä vain päärynäsose sopii. ja tuosta perunasta ei tuu oireita mutta se ei sitten maistu. Niin,tuosta nuhasta ja yskästä. just kun Johanna nukku pari yötä heräämättä,niin ettei tuttiakaan tarvinnu nostaa suuhun,niin tuo nuha ja yskä tuli. ja tosi huonosti on nukuttu, 3 ekaa yötä nukku tyttö meidän sängyssä puolesta yöstä lähtien ja vähä väliä heräillen..viime yö oli eka mikä meni ihan hyvin.tosin pitihän tuota tuttia käydä nostamassa suuhun ja aamuyöstä annoin vettä pullosta. En enää aio antaa maitoa yöllä.. jos vaan vesi ja tutti kelpais. Meinas jo itkukin päästä tuon tytön kanssa,kun ei meinannu millään rauhottua nukkumaan,kun heräs yöllä huutamaan... osa syyllinen voi olla tuo konttauksen osaaminen,jospa tämä tästä taas.

Jotenki tämä vauva-aika ollu vaikeeta Johannan kanssa,kovin rauhaton ja itkuinen vauva,kun noita alllergioitakin on. Issompien kanssa oli paljo helpompaa,vaikka oli kaksi vauvaa,kun ovat syntyneet melko tasan vuoden ikäerolla. Ei tässä ihan heti taida uusi vauvakuume iskeä!

tintti ja Johanna 8kk