Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottaako naisia, jos mies

Vierailija
02.09.2007 |

runkkaa naisen nähden? Miten se olisi parasta tehdä? Naista silmiin katsoen? Samalla kun nainen masturboi itsekin? Ette varmaankaan halua, että mies tällä tavoin laukeaa kuitenkaan...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoa kun mies koskee itseensä, mut minä haluan kyllä jossain vaiheessa osalliseksi ja viimeistellä työn...

Vierailija
2/12 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta lähinnä tosi vaikeaa katsottavaa, en tykkää yhtään.

Itse tykkään vaan jos mies koskee mua tai katsoo mua kun teen jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihanaa on runkata yhdessä ja tuijottaa tiiviisti toisia silmiin.

n39

Vierailija
4/12 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mies on hajareisin päälläni. En tosin olen kovin paljon miestä silmiin katsonut, kun katse pysyy munassa! Joskus runkkaan miestä itse, mutta yleensä hän itse. Otan lopuksi suihin (joskus vain hetken, kun mies vaan tyhjää " lastinsa" suuhuni, mutta joskus pidempään). Joskus mies laukeaa rinnoille. Sekin on ihan ok, vaikka sotkuisempaa...

Tätä siis harrastetaan lähinnä silloin kun on menkat. En tykkää naida silloin...

Vierailija
5/12 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen runkkaaminen naisen nähden on niin säälittävää, ettei mitään rajaa. Onneksi oma mies ei tee niin, ja jos tekisi, kääntäisin pääni pois. Yäk! Tulee jotenkin mieleen, että mies on vähän ressukka ja reppana... Ei siinä ole minun mielestäni mitään kiihottavaa, vaikka muuten miehistä tykkäänkin.

Vierailija
6/12 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lasti miehen mahalle, sit mä saan levitellä sen siihen, nam.

Entisen kanssa tätä harrastettiin usein, välillä vähän kaipailen moista toimintaa.

Vierailija
7/12 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ymmärrä, miten jonkun mielestä se voi olla säälittävää.

Vierailija
8/12 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkareitahan pidetään säälittävinä. Mutta onko mies runkkari, jos tekee sitä naisen kanssa, kun nainenkin masturboi?

Vierailija:

Vierailija
9/12 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää mammat täällä. Onneksi miehelläni (ja minulla myös) on estotonta seksiä tarjolla.

Vierailija
10/12 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla oli exä joka vaan makasi sängyllä selällään silmät kiinni runkatessaan itseään. Kun se oli ohi, se oli ohi. Ei huomioinut minua mitenkään, ei katseellaan, ei käsillään, ei mitenkään. Joten anteeksi vaan jos minulle ei missään vaiheessa tullut sellaista tunnetta, että minäkin olen jotenkin siinä osallisena. Sitten mies meni vaan pesulle ja nukkumaan. Ei esityksen tarkoituksena ollut mitenkään kiihottaa minua, vaan se että hoiteli ainoastaan itsensä. Kyllä tämä minun mielestäni oli säälittävää.

Vierailija
11/12 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkin se, kun mies laukeaa mun päälle. pakko siinä on kyllä itseäänki sormeilla samalla... ;)

Vierailija
12/12 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on jotain aivan mahtavan kiihottavaa, kun mies runkkaa ja katsoo suoraan silmiin, kostein kiihottunein silmin. Kovin kauaa en kestä vai katsoa, vaan on pakko päästä maistamaan sitä ihanaa kovaa kalua! (Rakastan antaa suuseksiä) Hyvin usein, oikeastaan aina miehen runkkaus johtaa rakasteluun jotenkin päin :-)