Mikä miehessäsi mättää? Haukkumisketju ja pahanolon purkuketju.
- Aina se on perkele duunissa, AINA!
- aina liian väsynyt hellyyteen ja esileikkiin (panemiseen ei ole väsynyt)
- on pihi
- Ei huolehdi ulkonäöstään
Helpotti, kiitos.
Kommentit (17)
Ruskeat vakosamettihousut, musta LIITURAITAkauluspaidan, mustat lenkkarit ja ruskean puvun takin?!
Ei huolehdi ulkonäöstään, ei ole hyvännäköinen :(
Sillä farkut ja se helkutin sama takki aina+ kauluspaita
ap
Toi viitosen pukeutumisjuttu ei sen sijaan kuulosta mun mielestä mitenkään kovin kamalalta, jos miehesi on noin niinkun normaalin näköinen.
Kamalassa kunnossa hiukset, liian pitkät ja sotkuiset ja likaiset, ei aja partaansa ja viiksiään vaikka ne ei sovi sille. Ei ole komea. Huono ryhti!
BYÄÄH!!
-5
Nyt näyttää väsyneeltä ja epäsiistiltä.
Siltihän ei kannata vaan vähentää työntekoa. Urahan on elämässä pääasia ja eteneminen perheestä viis.
Minäkin olen töissä, mutta enemmän viihdyn kyllä kotona.
ap
saattaa tuoda mukanaan työnarkomanian.
Vierailija:
Nyt näyttää väsyneeltä ja epäsiistiltä.Siltihän ei kannata vaan vähentää työntekoa. Urahan on elämässä pääasia ja eteneminen perheestä viis.
Minäkin olen töissä, mutta enemmän viihdyn kyllä kotona.
ap
Ehkäpä sillekin löytyis kuningatar jostain ;-D
Pelkään, että pettää mua minkä kerkee.. Mut jos niin tekee ni omapa on menetyksensä. Mulle on ottajia vaikka kuinka ja mies kyllä tietää sen. Onneks on myös sen verran ihana et saan tuliaisiakin..
Oltiin kuulemma katsottu jo monta tuntia tanssia. Yleensä en antais asian mennä noin vaan ohi, mut nyt en jaksanu alkaa tappeleen.
Mun mies nukkuu aina aina ja aina.
Polttaa tupakkaa kuin viimeistä päivää.
On jääräpäinen ja ivallinen vähän kaikesta.
Ei anna mulle ikinä munaa. Tympii pitää hormonaalista ehkäisyä päällä, kun saa ehkä kerran kuussa seksiä (jos ruinannu ja houkutellu joka päivä sen 10 kertaa). Ja ei muka voi käyttää kondomia, on niin jäärä.
Tässäpä näitä sunnutaiaamun valituksia.
Mutta hän hermostuu helposti jos joutuu tekemään jotain yhtään hankalampaa hommaa. Eilen hän rikkoi sellaisen minipilkkojan joka käy sähköllä kun silppusi sipulia sillä ja sitten meinas rikkoa myös monitoimikoneekin samassa rytäkässä, ehdin väliin onneksi.
Sitten aina kaupassa hä' n kysyy minulta " paljonko tämä maksaa" mikä raivostuttaa minua suunnattomasti, koska hintahan on siinä näkyvillä, usein kissankorkouisin kirjaimin!
viikon kahdesta vapaapäivästä toisen kokonaan poissa perheen luota. Lapset 5v. ja 10kk.
eikä jatkuvasti märehdi huonoissa/ärsyttävissä piirteissä. Kukaan ei ole täydellinen.
Ei kerro mulle mitään!!! Hyvä esimerkki tältä aamulta: hänen tyttärensä seisoo meidän sängyn vieressä ja kysyy koska lähdetään futispeliin? No minä että mihin helkkarin peliin? Sitten kun sanon asiasta, vastaus on:" En mä muistanu kertoo..." Tää on oikeesti raivostuttavaa. Meidän perheessä on ainaki jännitystä mulle, koskaan en tiedä mitä huomenna tapahtuu.
*muuten se on täydellinen*