Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on " sairain" asia minkä olet tehnyt?

Vierailija
01.09.2007 |

.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne.

Vierailija
22/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyydytin itselleni orgasmin, jolla sain kaiken kunnolla ulos. Jo parin minuutin kuluttua orgasmista tunsin, kuinka tyhjenin oikein kunnolla :(

En nyt tiedä, kuinka " sairasta" tämä oli, koska kuitenkaan mielessä oli kaikkea muuta kuin itsetyydytys.

Oletko mies vai nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapoin kyllikin ja vaihdoin kättä.

Vierailija
24/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tapoin kissanpennun. Aikuisena tapoin myös muutamia kissanpentuja, kun kukaan muu ei suostunut ja ne joka tapauksessa piti lopettaa.

Vierailija
25/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitutti yötöissä, niin heitin sitten aamukuset pomon kahvipannuun, huljuttelin hetken ja kaadoin kuset viemäriin. Taisi pannuun silti jäädä hyvä jälkimaku. Samassa paikassa (kesällä) käänsin yhden hepun talvihanskan ylösalaisin ja pyyhin paskomisen jälkeen perseeni siihen, käänsin hanskan takaisin oikeinpäin ja vein senhepun kaappiin.

Samaten joskus huoltoasemalla sain hetkellisen päähänpiston; avasin puolillaan olevan saippuapullo-systeemin (tiiätte varmaan, semmonen seinätelineessä kiinniolevan pumppupullo?) ja kusin sinnekin. Hyvin kuohui ja seuraavilla mahtoi olla kiva tuoksu sormissa.

Juntin harrastukset ja tavat.

Vierailija
26/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella sairasta: pahoinpitelin raskaana olevan naisen ja käytökseni oli muutenkin ollut jo ala-arvoista. Harmittaa ja kaduttaa enkä tajua miten saatoin olla sellainen suoranainen idiootti. Pilalle meni koko juttumme. Tosin liikaa asioita tapahtui liian lyhyessä ajassa.

Vierailija
27/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin pienikullisen kanssa. Hävettää vieläkin.

Vierailija
28/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin vauva palstalle.

M55

Vierailija
29/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin yksipuolisesti kymmenen vuotta ihmistä, joka halveksi ja kiusasi minua. 

Vierailija
30/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antauduin fetississäni lihavalle, karvaiselle vanhemmalle miehelle. En kerro yksityiskohtia. Seurustelimme mutta kun hävetti liikaa piti lopetta se homma. Ajattelen häntä vieläkin. Voi hemmetti kun tykkäsin tulla hänen ottamaksi. Työnsi ison paksun kielensä kokonaan suuhuni ja oli muutenkin jotenkin ihanan törkeä. 

Oon harkinnut että soittaisin että ottaisiko mut vielä sänkyynsä edes yhden kerran.. 

Vierailija
31/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
32/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättänyt lapsen hengenvaarallisen tilanteeseen (kuolemanvaara) ja kävellyt tyynesti pois paikalta. Otin kamerakännykällä valokuvan todisteeksi. 

Ei ole minun vikani, että joku täysin vieras kauhukakara kiipeilee kerrostalon katolla. Sieltä jos putoaa (neljäs kerros) niin pääsee hengestään tai elää seuraavat puoli vuotta pyörätuolissa. Jos hyvin käy, niin halvaantuu pysyvästi kaulasta alaspäin. Kiipeily loppuu kertalaakista. 

Vierailija
33/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitutti yötöissä, niin heitin sitten aamukuset pomon kahvipannuun, huljuttelin hetken ja kaadoin kuset viemäriin. Taisi pannuun silti jäädä hyvä jälkimaku. Samassa paikassa (kesällä) käänsin yhden hepun talvihanskan ylösalaisin ja pyyhin paskomisen jälkeen perseeni siihen, käänsin hanskan takaisin oikeinpäin ja vein senhepun kaappiin.

Samaten joskus huoltoasemalla sain hetkellisen päähänpiston; avasin puolillaan olevan saippuapullo-systeemin (tiiätte varmaan, semmonen seinätelineessä kiinniolevan pumppupullo?) ja kusin sinnekin. Hyvin kuohui ja seuraavilla mahtoi olla kiva tuoksu sormissa.

Oletko osastohoidossa? 

Vierailija
34/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättänyt lapsen hengenvaarallisen tilanteeseen (kuolemanvaara) ja kävellyt tyynesti pois paikalta. Otin kamerakännykällä valokuvan todisteeksi. 

Ei ole minun vikani, että joku täysin vieras kauhukakara kiipeilee kerrostalon katolla. Sieltä jos putoaa (neljäs kerros) niin pääsee hengestään tai elää seuraavat puoli vuotta pyörätuolissa. Jos hyvin käy, niin halvaantuu pysyvästi kaulasta alaspäin. Kiipeily loppuu kertalaakista. 

Näitä kiipeilijöitä on paljon. Kännykkämastoissa, kerrostalojen katolla, koulun katolla, parkkihallin katolla. Helsingissä putosi useampi "nuori" saman parkkihallin katolta ja kaksi heistä kuoli. Nyt parkkihallin katolle vaaditaan korkeampia kaiteita tai verkkoja. Mikä apinalauma siellä riehuu kun ei normaali kaide riitä pitämään noita "pudokkaita" kurissa?

Vierailija
35/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastin yksipuolisesti kymmenen vuotta ihmistä, joka halveksi ja kiusasi minua. 

No et ole ainoa. 

Eniten kaduttaa että näki hyvyyttä siellä missä sitä ei ole. Elämästä meni vuosia hukkaan.

Mikään ei voi ahdistaa enempää kuin huonoon, turhaan tuhlattu aika.

Vierailija
36/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toiminut elämässäni niin monesti idioottimaisesti etten edes tiedä mikä on ”sairainta”. Mutta tyhmimmät juttuni ovat yleensä liittyneet parisuhteiden päättymisiin. Varsinkin kun 19-vuotiaana noin puoli vuotta kestänyt ensimmäinen ”parisuhteeni” päättyi siihen että 26-vuotias poikaystäväni vaihtoi aika lailla lennosta minut 17-vuotiaaseen niin siinä kohtaa pystyin viimein vaaleanpunaisten lasieni läpi näkemään sen kaiken kiusaamisen, valehtelun ja vähättelyn mitä hän oli alkanut harjoittaa minua kohtaan kuukausi sen jälkeen kun tapasimme ensimmäisen kerran. Tässä kohtaa haukuin hänet aivan totaalisen lyttyyn ja uhkailin ja kiristin häntä ja käyttäydyin muutenkin tavalla jolla ei olisi pitänyt. Olen edelleen sitä mieltä että hän kohteli minua tuon koko suhteen ajan kuin paskaa, mutta toimin silti typerästi.

Vierailija
37/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

psykopaatti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme