Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassatyö on ihanaa!

Vierailija
01.09.2007 |

Onko täällä muita kaupan kassoja, jotka pitävät työstään? Itse olen ollut muutaman päivän kassalla töissä, ja se on ollut ennakkokäsityksistä huolimatta tosi kivaa. Ei ole ollut hankalia asiakkaita, ja haasteellisissa tilanteissa vain innostun lisää. Ruuhka-ajat ovat parasta :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin pelottaa että mokailen ja joudun korvaamaan mokiani palkastani. olen erittäin hidasoppinen ja huolimaton...

Vierailija
2/9 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait melko peloittelevia kirjoituksia. Hyvä että olet viihtynyt. Asiakaspalvelussa pitää olla tietynlainen persoona. Alussa olet innoissasi kassatyöstä ja se on hyvä. Koita pitää iloisuutta yllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienessä lähikaupassa töissä, joten se voi vaikuttaa. Ehkä isossa marketissa työskenteleminen ei ole niin kivaa.

ap

Vierailija
4/9 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta ennestään, vai? Opetettiinko sua hyvin vai iskettiin vain koneen taa? Paljonko on tuntipalkka? Muakin kiinnostais kassatyö.

Vierailija
5/9 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli niin puuduttavaa ja tylsää että laskin aina minuutteja että pääsi pois. Sitten onneksi pääsin paistoon ja palvelutiskille niin johan meni aikakin.

Vierailija
6/9 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntipalkka on 8,85e ja lisäks ilta-, lauantai- ja sunnuntailisät. Ensin oli koulutuspäivä (palkaton) ja sen jälkeen netistä varaillaan haluamiaan vuoroja. Opin kassakoneen käytön muutamassa tunnissa, tosi helppo laite!

Vierailija
7/9 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se valitettavasti menee...

Vierailija
8/9 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks kesä riitti, mukavia asiakkaita onneksi riitti, mutta niin kyllä riitti niitä hankaliakin

Vierailija
9/9 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään paljon enemmän toimistotyöstä jossa voit olla omassa rauhassa tietokoneella ja selata netistä esim vauva-palstalla.

Ärsyttäisi istua kassalla jossa pitää tehdä koko ajan työtä etkä pääse surfailemaan netissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi