Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
huijari taas?
01.09.2007 |
moi!
Miksi minulle aina käy niin että asioin huijarin kanssa tuolla kirpparipalstalla?
Rupeaa menemään maku koko kirpparijutusta.
Koitin olla reilu ja tarjosin postiennekkomahdollisuutta ja nyt ostaja ei olekaan lunastanut pakettia.
Viimeksi en saanut maksamaani haalaria ollenkaan.
Kerran postitin ennne kuin maksu näkyi enkä ikinä saanut maksua.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
lähetin postiennakolla, niin jouduinhan maksamaan postikulut (yli 10 e) , ja varmaan joudun vielä toiseen kertaan ne maksamaan jos paketti lähetetään mulle takas.