Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hemmetin titi-nalle...

Vierailija
01.09.2007 |

Mä oon yrittäny varjella lasta tolta sonnalta. Nyt en huomannu tossa touhuillessani, että toi alko juniorilta, samperi soikoon. Nyt lapsi on innoissaan, että hän haluaa jonain kesänä kattomaan tota titi-nallee...

Toi nainen on aika huorahtava ja eiks se oo joku hellari? En haluis lapsen saavan sellaisia vaikutteita.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen saanut lapset varjeltua siltä. Nyt ovat jo 5 ja 7 v joten tuskin enää kiinnostuisivatkaan..

Vierailija
2/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mistä se ti-ti tulee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-luvulla minulle luettiin kirjaa nimeltä " Titi-nalle ja rukkanen" . Tykkäsin siitä niin paljon, että kun sain esikoiseni 19 vuotta sitten, nimettiin hänen ensimmäinen nallensa Titi-nalleksi.

Vierailija
4/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoon sitä akkaa... ihan oikeesti oikein etoo.

Vierailija
5/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei Riitta Korpela sellainen kyllä ole...

Vierailija
6/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti minusta ti-ti-nalle on tosi kiva lastenohjelma ja musiikki ihan ammattitaidolla tehtyä.

Vierailija
7/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nuo vaaraksi lapsille ovat?? Enemmän ällöttää teletapit yms joita meillä katsotaan myös.

Poikani ei kyl aikoinaan kiinnostunut kummastakaan, muumit ja bingu oli pop.

Toivottavasti Riitta paranee että päästään joskus live konserttiin.

Vierailija
8/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli kyllä todella ajatuksella tehty lapsille. Hirveästi erilaista tekemistä, aitoja juttuja ja kauniit maisemat ja toimivat systeemit!

Vierailija
9/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas kotimainen lastenohjelma. Mikä sitten ei ole sontaa? Joku ninja-turtle?

Vierailija
10/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha omakotitalo täytetty Ikeasta ostetulla krääsällä. Ja sisään maksaa hirvittävästi. Tyttö kyllä tykkäsi, kun siellä näki niitä nalleja, mutta hintaansa nähden minusta aika köyhä paikka.

Vierailija:

ja se oli kyllä todella ajatuksella tehty lapsille. Hirveästi erilaista tekemistä, aitoja juttuja ja kauniit maisemat ja toimivat systeemit!

Vierailija
11/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahalta sanoa näin kun hän jokin vko istten sai aivoverenvuodon...

Mua aina naurattaa kun yksi ystäväni hölöttää kuinka Riitta on ihana ja hänen lapselleen niin tärkeä....

Vierailija
12/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kivempi se on kuin moni muu rahastuspaikka tai " lasten ohjelma" . Eihän tuolla talossa aikuisille mitään tekemistä ole, mutta lapset viihtyy tuntikausia.

Vierailija
13/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä lapset tykkää tehdä. Ei mitään turhaa kikkailua.

Ikeassa osataan muuten tehdä lapsille tismalleen sopivia juttuja. Meidän omakin leikkihuone on paljolti täynnä Ikean kamoja...

Ja halpahan se pääsymaksu oli.

Vierailija
14/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappaleet niin teennäisiä ja lapsia aliarvioivia. Ja täti itse jotenkin vaan etova. Mutta kova bisnes toi Ti-Ti -touhu on, just jossain oli juttua yhtiöidensä liikevaihdoista. Eli sillä perusteella tuntuu monet tykkäävänkin...

Vierailija
15/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaat täydet kiertueet ja siellä talolla koko kesä, monta esitystä päivässä jne.

Helppohan se on aina yrittäjiä kadehtia. Luopa itse jotain vastaavaa tuolla työmäärällä!

Vierailija
16/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin olivat vielä pikku nukkeja jotka asuivat talossa. Johtuneeko siitä, etten ole tippaakaan musikaalisesti lahjakas vai mistä, mutta katosin aina tv:n äärestä kun Titi-Nalle typerine lauluineen alkoi...;)

Mutta moni lapsi kyllä todella pitää ko. ohjelmasta..!!!=)

Vierailija
17/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne laulut on hyvia, ja oma lapsi on hulluna siihen joten pakko niita on kestaa.

Vierailija
18/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilarius-hiiri samaa kastia.

Kai nyt pikkulapsille kelpaa ihan kaikki, hyvähän sitä on käyttää hyväksi eikä yrittää mitään parempaa.

Vierailija
19/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lapseni eivät halua katsoa Titi-nallea. Katsoivat kerran vähän kaverin luona ja molempien mielestä se oli tylsä. Minustakin aivan hirveä...

Vierailija
20/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA hei, ei tuo Titi-nalle-homma ole mitään hyväntekeväisyyttä vaan bisnestä. JOllain ne on työntekijöiden palkat maksettava, siksi asiat maksaa talolla ja muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän