Lue keskustelun säännöt.
' ' ' SyysSissien eka Syyskuun viikonloppu' ' '
Kommentit (23)
pääsin kuin pääsin sinne käynnistykseen pe aamulla.kalvot puhkaistiin siinä klo9.30. Klo 11 alko kipeet supistukset ja tyttö 3,9 kg ja 51 cm syntyi klo 12.14.
Kirjoittelen joku päivä paremmalla ajalla,kohta meinaan mennä nukkumaan ku en sairaalassa osannu nukkua ollenkaan.
AuringonTytär G4P4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi kun ihanaa. Olis jo itsekin tosi toimissa.
Siivosin eilen huushollin ja saunoin tunnin, mutta pah. Pari onnetonta supistusta sain aikaan.
Täällä Tampereella sataa vettä näin sunnuntain kunniaksi. Olis oikein sopiva ilma saada syyskuun sissi! Heh!
Risella rv 38+2
Taas kadotin viestini.
En ole muutamaan päivään käynyt teidän viestejä lukemassa. Liekkö syntynyt ketään?
Meille tuli ohjelmanmuutos viime viikolla. Lasten isomummi kuoli keskiviikkona. Itselleni tämä ei ole suuri suru, mutta miehen, lasten ja anopin tunnelmien peesailu tuntuu vievän minunkin voimia. Ajateltavaa on vaikka kuinka. Nyt toivotaan että minä pysyisin kasassa vielä pari viikko, yli hautajaisten. Niin ja jaksaisin kutakuinkin osallistua hautajaisiin.
Tänä viikonloppuna vietämme synttäreitä. Esikoinen täyttää viisi. Uskomatonta kuinka aika kuluu!
Epiduraalista joku kyseli. Minä en tiedä.
Ensimmäisessä synnytyksessä puudute ei mennyt epiduraalikanavaan ja jouduin saamaan kolme eri piikkiä. Takalistoni oli puuduksissa kolme kuukautta synnytyksestä, mutta silloin kuin olisin puudutusta eniten tarvinnut se ei joko toiminut tai sitä ei voitu minulle antaa. Toisessa synnytyksessä se sitten toimi ihan moitteetta. Nyt tulevasta en tiedä. Saa nähdä kuinka pitkäksi synnytys tällä kertaa venyy. Siitä kai taas oma sietokyky riippuu.
Nyt paukkaa raketit. Läheisessä ravintolassa vietetään Venetsialaisia ja ilotulitus alkoi. Toivottavasti lapset ei herää...
Hyvää yötä ja mukavaa raikasta syyskuuta!! Nyt ei ole kuuma ja se on kivaa.
terv peikkoäet ja turkulainen 35+6