Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ejakuloivat naiset!

Vierailija
21.10.2008 |

Miten hoidatte käytännössä tämän taipumuksen aiheuttamat kosteusvauriot vuoteessanne?Pyyhe alle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hoidatte käytännössä tämän taipumuksen aiheuttamat kosteusvauriot vuoteessanne?Pyyhe alle?

Lisää tietoa, kiitos!

Vierailija
2/10 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota pyyhe ja laita se vesisuihkun oletetulle maalialueelle. Ei se nyt niin vaikeeta voi olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla lentää nesteet vain asennossa, jossa mies nai edestäpäin, itse istuvassa tai seisovassa asennossa, ja tämä harvemmin toteutuu sängyssä. Sen sijaan pakastimen ja tiskipöydän edessä on usein havaittavissa mystisiä läiskiä... tietäispä illallisvieraat, mistä on kyse.

Kyllä ne tietää, se neste on virtsaa. Itse en katselisi kauan naista joka kusee kesken seksin.

Ja turha väittää, etteikö se olisi silkkaa virtsaa.

Vierailija
4/10 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole löytänyt pysyvää ratkaisua,sillä se neste tunteutuu pyyheläjän läpi,jos mies ei lopeta ajoissa,mitä taas en itse halua :( On kyllä kurja nukkua märällä patjalla...

Vierailija
5/10 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain muutamia kertoja on tullut niin, et patja ois märkänä, useimmiten ei ollenkaan tai vaan "kohtalaisesti". Riippuu ihan siitä sormikiihotuksen määrästä ennen yhdyntää.

Tosi kastelijoille vinkkinä muovitettu frotee!

Ja sulle gynekologi... mee takas kouluun opiskelemaan.

Vierailija
6/10 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo squirttailu on äärimmäisen kiihottavaa.

Täällä on pumpattava kumipatja. Tyhjänä sängyssä se ei haittaa yhtään. Päinvastoin tuntuu mukavalta ja niitä on sellaisisia kankaan tapaisiksi pinnoitettujakin. Kevyt huuhtelu suihkussa riittää. Täällä tuollainen on myös alla jos on tarjolla eroottista hierontaa geelin kanssa. Ks.

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Nuru_(massage)

Ihanaa.

Vierailija
7/10 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voi googlata "nuru massage".

Vierailija
8/10 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunassa. Peti menee aivan märäksi ja petarit ja patjat on sitten inhottavan kylmiä koko yön.

Voihan tietysti elää ilman ejakulointejakin.

Vierailija
9/10 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies saa nukkua lätäkössä XD

Vierailija
10/10 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla lentää nesteet vain asennossa, jossa mies nai edestäpäin, itse istuvassa tai seisovassa asennossa, ja tämä harvemmin toteutuu sängyssä. Sen sijaan pakastimen ja tiskipöydän edessä on usein havaittavissa mystisiä läiskiä... tietäispä illallisvieraat, mistä on kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän