Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on pyöreä, muodokas peppu ja reidet, itse en tykkää ollenkaan

Vierailija
31.08.2007 |

mutta mieheni tykkää. Se ei ole asian ydin tässä vaan se,että olen vuosia verhonnut itseni mahd löysiin vaatteisiin juuri muhkeiden muotojeni vuoksi ja mieheni on toivonut että laittaisin mielummin tiukat farkut, mutta en kehtaa koska

tuntuu, että muut ihmiset katsovat, että hyi.

Välitänkö muista ja heidän mahdollisista katseista vai olenko vain iloinen kun mieheni tykkää ja siirryn käyttämään tiukempaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantio 110 cm, ja vyötärö 70 cm. Kyllä käytän tiukkoja farkkuja, musta mun pyöreä pylly on ihan kiva, vaikka onkin iso.

Ja kyllä sitä mieskin tykkää taputella.

Vierailija
2/3 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minullakin on pyöreä peppu. olen aika hoikka 163cm 50kg mutta peppu on sellainen pyöreä ja pysty ja yläreisissä on muotoa. jotenkin välillä häpeän näitä muotoja koska ne korostuu kun olen pieni ja siro. enkä mikään lautakaan. tuntuu että ihmiset tuijottaa aina liikaa. mun mitat on 89-59-90

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

WWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

WWWWWWWWWWWWWWWWWW

WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

WWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

WWWWWWWWWWWWWWWWWW

WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

WWWWWWWWWWWWW

WWWWWWWWWWWWWWWWWW

WWWWW

WWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

WWWWWWWWWWWWWWWWWWW