MISSÄ KESÄKUISET??
Olen muutaman kerran vilkaissut tänne palstalle, mutta en näe kesäkuisten pinoa missään. Kirjoitteleeko kukaan tänne enää, entä onko Yahoo-palstalla elämää?
t. uula ja poitsu 3 kk
Kommentit (5)
on kovastikin elämää! Tervetuloa vaan sinne puolelle. Osoite oli: http://groups.yahoo.com/group/kesakuunkullanmurut2007/
tontunäiti ja poika 10 vko
minäkin välillä kurkin tänne eikä näy mitään ja itse näköjään olen yhtä saamaton enkä aloita pinoa.
Meillä on nyt flunssakierron perheessä ja pojan osa on ollut pisin. Nenä vuotaa ja ääni käheänä itkee..onneksi ei ole ollut kuumetta. Mutta säälittää pikku mies kun yrittää imeä tissiä eikä ilma kulje..toivottavasti menee pian ohi.
Poika muuten on tyytyväinen heppu, rattaissa nukkuu pitkiä unia. Viime viikolla käytiin ekassa vauvahieronnassa ja näytti tykkäävän siitäkin. Painoa mä olen miettinyt, siis et nouseeko tarpeeksi, mutta monet ovatkin sanoneet et kyllä jätkä kasvaa silmissä. Ehkä mä vaan vouhotan turhia, täysimetyksellä mennään siis eteenpäin jatkossakin.
Jaa, meniskö tässä nyt sitten toisille aamukahveille...
Mä kävin kans rekisteröitymässä tonne yahooseen, mut minusta se on niin outo sivusto et otin rekiseröinnin pois ;)))
Jatkoja kesäkuiset.
Kuumetta ja tytöt 12v ja 1,7 v ja poika 9vko
Mä myös aina täällä käyn kurkkimassa ja ketään ei näy. Laiton kerran yhden aloituksenkin, mutta en paljon saanut vastakaikua =). Kiva kyllä olisi täällä vaihtaa ajatuksia jos vielä löytyy innostusta ja aikaa kesiksiltä. Mä oon niin " saamaton" että en taida jaksaa tonne Yahooseen kirjautua. Esikoisen odotus/vauva aikana kävin katsomassa silloisten huhtisten Yahoo palstaa ja mä en jotenkin tarpeeksi äkkiä omalle luonteelleni tajunnut sitä kirjautumissysteemia ja se tyssäs siihe. Voihan se olla että se ei oo enään yhtä hämärä, mutta en ole jaksanut edes käydä katsomassa.
Meille kuuluu oikein hyvää. Poika on nyt 2.5kk ja kasvaa myös hurjaa vauhtia. Oli viime maanantaina 62cm ja 5970g..On oikein tyytyväinen tapaus kaiken kaikkiaan jos ei iltaitkuisuutta lasketa. Esikoinenkin on suhtautunut ihan ok pikkuveljeen, välillä on kyllä aikamoista uhmaa ilmassa mutta kaiken kaikkiaan täällä kaikki kunnossa ;-)
jepjep.
Iiran ja pojat
onhan täällä vielä tuttuja pyörimässä!
Meillä siis sujuu ihan mukavasti, heppu on ihan tyytyväinen tapaus, kunhan säännöllisesti ruokaa ja seurustelua saapi! Huomenna on 3 kk-neuvola, joten saas nähä, mitkä mitat. 2kk-neukkulassa oli jo 6 kg ja 58,5 cm, eli ihan iso könsikäs. Mjaha, nyt hälytys sohvalla ja poitsu syliin.
poju on muutaman kerran kierähtänyt vahingossa masulta selälleen, joista pari kertaa sohvalla, siinä pehmeä tyyny viettää menosuuntaan tosin.
yöllä ähinät ja örnät vähentyneet ja nukkuu melko rauhallisesti, syö 2 x yössä. rintamaidolla vielä mennään, saas nähä tuleeko tiheän imun kausi, kun 3kk iässä saattais tulla. tuttipulloa pitäs harjotella, kun aloitetaan esikon kans muskari kahdestaan. muuten en ole juuri hoitoon raattinu viel jättää, tää aika menee niin nopesti ja rintavauva tuntuu niin vaivattomalta ottaa mukaan joka paikkaan, kun vaunuissa viihtyy. vaavi sylissä, sori kirjoitusvirheet!
uula ja könsikäs, joka syntyi 6.6.
Kovin on tosiaan hiljaista täällä kesisten pinoissa tai siis toisin sanoen pinoja ei ole ollenkaan. Olen välillä käynyt palstalla kurkkimassa pinoa, mutta ei ole ainakaan sattunut silmiin. Itselläkin on elämä aika kiireistä ollut viime aikoina, kun olemme matkustelleet ja lomailleet vähän väliä johonkin suuntaan, meillä on ollut paljon vieraita ja rakentamis ym. projektit jatkuu täyttä päätä niin ei oikein tahdo aika aina riittää tänne kirjoitteluun.:)
Vaan jospas nyt tyttöjen päikkäreitten aikaan kirjoittelisi muutaman rivin kuulumisia.
Meille kuuluu muuten oikein hyvää. Tyttö kasvaa ja voi hyvin. Tänään oli 3kk neuvola ja paino oli 6100g ja pituus 58cm. (2790g ja 48cm) Rintamaidolla mennään ihan täysin edelleen ja sen kanssa ei ole ollut mitään ongelmia.
Tyttö oppi muutama viikko sitten eli reilu 2kk iässä kääntymään mahalleen ja sen jälkeen onkin ihan tosissaan yrittänyt treenata ryömimistä. Ihan uskomaton pikku sintti, kun tuntuu, että lähtee vaikka väkisin liikkeelle.:) Kiire on kova isosiskon perään leikkimään. Isosisko, kun on kaikki kaikessa.
Tarkkaavasti seurailee kaikkea ympärillä tapahtuvaa, jokeltelee, kujertaa ja pari kertaa on pikku kikatukset tullut ääneen. Hyväntuulinen ja seurallinen tyttö. Nyt on alkanut harjoitella pikku hiljaa tavaroihin tarttumistakin.
Eli eipäs tänne muuten mitään ihmeitä kuulu ihan pelkkää tavallista hyvää vaan.:)
Tuuli@ ja tytöt 25.5.2007 ja 6.5.2005