Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko sinulle ennakkoluuloja näistä äideistä: jos niin millaisia ja miten suhtautumiseesi vaikuttaa?

Vierailija
31.08.2007 |

a) toooosi nuoren näköinen äiti-ihminen. Vaaleat vyötärölle ulottuvat hiukset, lantiofarkut ja niukka toppi, päällä trendikkään näköinen hm-takki. Ripsaria on laittanut ja huulikiiltoa. Mielestäsi tyttö voisi olla 15v ja on tosi sievän näköinen. Hänellä on kuluneen näköisissä abc-halpisvaunuissa alle vuoden ikäinen vauva joka on puettu farkkuihin ja nyppyyntyneeseen bamse-takkiin. Vierellä kulkee noin 2v tyttö vaaleanpunaisiin hm tms halisvaatteisiin puettuna ja kiinteästä vatsapömpöstä päätellen kolmas lapsi on tuloillaan.

Äippä sauhuttelee lasten kanssa touhuilun lomassa tupakkaa. Ei kuitenkaan kiroile ja nauraa/kikattaa paljon. Puuhaa paljon etenkin esikoisensa kanssa. Leikkii itsekin mukana.

b) noin 4-kymppinen äiti joka tulee leikkipuistoon jakkupuvussa. Kurvaa puiston viereen uuden näköisellä bemarilla. Ottaa auton takakontista hienon näköiset rattaat mukaan ja taluttaa hellän huolehtivasti noin 3-vuotiaan lapsensa puistoon. Katsoo a-kohdan teiniäitiä hieman paheuksuvan näköisesti ja menee sitten juttelemaan muiden suht kypsän näköisten äitien kanssa hiekkalaatikon vieressä olevalla penkillä istuskellen. Välillä hänen puhelimensa soi. Puhelin on huippuhieno ja laukku jossa äiti sitä pitää myös. Lapsella on päällä tietysti Reimatec+ syksyn uusissa väreissä. Jalassa coretexit.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a:lle hymyilisin varmaan herttaisesti ja saattaisin sanoa jotain pientä tyyliin onpas suloinen lapsi sinulla.

b:lle tuskin vaivautuisin mitään sanomaan. kokemuksesta päätellen hän varmaan ei edes huomaisi minun olemassaoloani ja tuskin tykkäisi jos tunkisin seuraan. Yleensä tuon tyypin äipät on tosin vain 30v ikäisiä.

Terveisin tavallinen 27v kahden lapsen kotiäiti joka tulee puistoon farkuissa ja takissa ja lapset on remun/reimatecin/lassien puvuissa.

Vierailija
2/2 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Katsoo a-kohdan teiniäitiä hieman paheuksuvan näköisesti

Muuten mua ei jaksa muut ihmiset kiinnostaa, mutta jos huomaan että joku avoimesti paheksuu toisia niin multa tyulee kyllä samalla mitalla takaisin.

Sinänsä mä en erota mistä joku on vaatteensa ostanut, enkä minkä merkkisiä ne ovat tai varsinkaan mitkään lastenvaunut. Omat on kirpparilta, lastenvaunut oli sukulaisilta ja kuitenkin mä olen lähinnä tota nelikymppinen jakkupukuhommissa kulkeva jne nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi