jos ei ole 30-vuotiaanakaan tavannut sitä oikeaa
Niin mitä tekisit, jos haluaisit perheen.
A) Ottaisit jonkun hiukankin mukavalta tuntuvan miehen, vaikka ei tunteita pahemmin olisi
B) Jäisit odottelemaan, josko se prinssi valkoisella ratsulla saapuisi joskus vuonna 2043
Minä olen tässä tilanteessa, enkä haluaisi A:han taipua. Mutta sen perheen haluan, en vain lasta yksinäni. Toisaalta haluaisin niin ihastua ja rakastua, mutta olen sitä tässä 10 vuotta odotellut ja aina vain tullut paskaa niskaan. Eikä tosiaan ole aikaa seuraavaa 10 vuotta hukata odotteluun...
Kommentit (10)
että olisi löytänyt sen oikean. Ne kiihkeimmät tunteet haalenee ajan myötä ja tärkeintä on se mitä jää jäljelle.
Mutta kun en halua yh:ksi, siis tieten tahtoen... Haluaisin niin oman perheen, miehen ja lapsia.. miksi vain ei ikinä mua onnista, kun kaikki vierellä menee kihloihin ja naimisiin :(
Vierailija:
Mutta kun en halua yh:ksi, siis tieten tahtoen... Haluaisin niin oman perheen, miehen ja lapsia.. miksi vain ei ikinä mua onnista, kun kaikki vierellä menee kihloihin ja naimisiin :(
Miksi sinulle käy aina niin, että petyt?
Onko sinulla ihan sattumalta käynyt niin huono tuuri, että tapaat vain
miehiä (lurjuksia), joiden kanssa ei kehity mitään vakavaa - onko syy siis miehissä, sinussa vai molemmissa?
' Ota' joku kunnollinen, tavallinen (' tylsä' ) mies, jolla samantasoinen koulutus kuin itselläsi. Kyllä ne tunteet heräävät ajan kanssa, ja eipä tällaisessa tavallisessa avioliitossakaan ne hurmantunteet jyllää enää parin lapsivuoden jälkeen.
Vierailija:
Miksi sinulle käy aina niin, että petyt?Onko sinulla ihan sattumalta käynyt niin huono tuuri, että tapaat vain
miehiä (lurjuksia), joiden kanssa ei kehity mitään vakavaa - onko syy siis miehissä, sinussa vai molemmissa?
sitä ennen olin tyytynyt siihen herra tavalliseen. Nyt se harmittaa että en odottanut. Ja miksi se oikea muka olis renttu?
Vierailija:
Minä valitsisin A:n.
perhe se on äidin ja lapsenkin perhe :)