Olettekos olleet ahkeria tänään? :) Kertokaa, mitä olette tehneet!
Eilen makoilin vaan apaattisena sohvalla, niin tämä päivä on kyllä ollut parannusta! :) Olen maksanut laskuja ja tehnyt muutakin yleishyödyllistä, joka on ollut pitkään jo to do-listalla. Nyt kun sais vielä siivottua..
Kommentit (12)
käytettiin koira rokotuksilla ja syötiin mäkkärissä, koneellisen pyykkiä olen pessyt ja tyhjentänyt astianpesukoneen.
Siivota pitäs juu...
Ellei vauvan imettämistä lasketa sellaiseksi ja joo luin mä 3-vuotiaalle kirjaa... Mutta muuten, ei niin mitään järkevää. Ruoaksikin syötiin eiliset tähteet. Onneks mies tulee kohta, jos sais jotain ryhtiä loppupäivään.
Nousin ylös klo 7. Laitoin aamupalan, samalla pyykit pyörimään ja sitten koululaisten herätys ja kouluun laittaminen. Nuorimman kanssa söin aamupalaa, tyhjensin tiskikoneen, viikkasin eiliset pyykit ja heittelin uudet pyykit narulle. Sitten mentiin ulos, käytiin koiran kanssa lenkillä ja haettiin kasvimaalta perunoita ja juureksia, ruokittiin koira.
Sit tehtiin ruokaa, pestiin toinen koneellinen pyykkiä, sijattiin vuoteet, luettiin ja syötiin. Pyykit narulle, pelattiin dominoa ja muistipeliä. Koululaiset kotiutuivat, tein välipalaa ja olin mukana läksyjenteossa. Siivosin keittiön ja valmistelin iltaruuan (lohikiusaus ja salaatti), nyt juon päiväkahvia ja surffailen. Kohta lähden viemään yhtä lasta soittotunnille ja toista liikuntakerhoon, käyn samalla kaupassa.
Tiedän myös illan:
Syömme puoli kuudelta ja sitten teen töitä puoli yhdeksään. Sitten laitellaan lapset nukkumaan ja jatkan vielä tunnin töitä. Suihkun jälkeen nukkumaan vähän ennen puolta yötä.
henkareita ja tulin kotiin järjestelemään lasten vaatevarastoja uuteen uskoon. Ostin myös kaksi kattoon ripustettavaa lokerikkoa pehmoleluille. Eli tällainen feng-shui-siivousprojekti käynnissä. Inhoan tätä tavaramäärää!
Puin ulkoilua varten, juttelin, pistin välipalaa. En muuta. Kohta tartteis tiskailla ja pyykkäillä.
eilen kävi siivooja että on voinut tänään vaan laiskotella kun on niin puhdasta :)
herättiin kylvetin lapsen aamupalan jälkeen, leikittiin ensin nukeilla ja sitte oltiin 2 tuntia ulkona. Käytiin kaupassa, syötiin ruokaa. Mentiin päiväunille.
Siivosin keittiön. Tein ruokaa, nyt kohta lähössä pariksi tunniksi ulos
kohta pyöräilen kotiin ja teen ruokaa, sitten lenkille koirankanssa.
nukuttaa pirusti, flunssa painaa päälle... noh, viikonloppuna voi levätä, kunhan muistaa siivota, ja kaapitkin kunnolla että saa lisää tilaa
Huoneet kuntoon, ulkoilu, ruuan laitto, syöminen, tiskit taas! koululaiset kotiin ja välipala heille, imurointi, lehden lukua, kalenteriin tärkeitä juttuja, nyt koneella..
lasten petivaatteet. KOhta kirjastoon. Olenko ollut ahkera?
Olen hiukkasen väsynyt tämän raskauden kanssa. Onneksi, onneksi voin tehdä töitä kotonani, mutta auta armias, jos työkaverit saisivat tietää, että ehdin nukkua päiväunet. :D