Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voisitko kättää toisesta perheestä ostettua patjaa pinnasängyssä, tosi hyväkuntoinen?

Vierailija
30.08.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen käyttänytkin

Vierailija
2/8 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin huolellisesti ja pistin vähäksi aikaa kuumaan saunaan, ni pöpöt varmasti kuoli. Tosin nyt syksymmällä parveke ajaa saman asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistaisin kyllä hyvin. Just esim saunassa tai partsilla. Onhan hotellihuoneissakin muiden käyttämät patjat ja arvatkaa vaan mitä silsapesäkkeitä niissä on nukkunut :)

Vierailija
4/8 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patjan voi pestä kunnolla ja kuivattaa kuumassa saunassa.

Lisäksi laitoin päälle muovifroteen ja puhtaan lakanan.

Mikä ongelma?

Ja muutenkin: Jos voin pitää sylissä ja ottaa vieraaksi muiden lapsia niin miksen voisi käyttää lapsillani muiden lasten käyttämiä tavaroita ja vaatteita (pestynä kuitenkin)?

Älytöntä pöpöpelkoa nykyaikana.......

Vierailija
5/8 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuttavaperheeltä ostettu patja, eikä minua yhtään epäilyttänyt sitä käyttää, siisti kun on. Jos olisi oikein tahrainen ja huonokuntoisen näköinen, en käyttäisi, vaikka tuskin siitä mitään tarttuukaan.

Vierailija
6/8 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätkytkuolemien pelossa eli jos edellinen lapsi on pissannut patjaan vai miten se nyt meni, mutta itse siis ostin aikoinani uuden patjan.

Vierailija
7/8 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kätkytkuolema oli epäily homeesta patjassa. Eli jos patjaan pääsee maitoa: pullosta tai pulauttelusta, niin tämä maito homehtuu ja home voi olla hengitettynä pienelle vauvalle kohtalokasta.

Vierailija
8/8 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei kuivu koskaan sisältä niin nopeasti ja hyvin, etteikö hometta alkaisi muodostua. Siksi vaahtomuovipatja olisi hyvä vaihtaa kokonaan uuteen, jos se pääsee kunnolla kastumaan, esim siihen tulee isot pissat. Olen myynyt patjoja ja ollut patjatehtaalla katsomassa, miltä vaahtomuovipatja jotka ovat kastuneet, näyttävät sisältä. YÄK! Itse en siis ostaisi käytettyä patjaa. Ei nuo nyt niin kallita ole 20-25 ¿ uutena. Pinnasängyssä kannattaisi aina käyttää petauspatjaa ja sen alla kosteussuojaa.