Kannatako vauvaasi vasemmalla vai oikealla käsivarrella? Jos oikealla, olet taipuvaisempi masennukseen.
Oikealla käsivarrellaan lastansa kantavat äidit ovat taipuvaisempia masennukseen ja alakuloon, ilmenee tuoreesta brittitutkimuksesta. Vasemmalla kädellä mieluummin lastansa kantava äiti taas porskuttaa eteenpäin helpommin, ilman suurempia tunnekuohuja.
Kommentit (9)
tuneita, eivätkä tavallaan tee mitään muuta kun kantavat lasta?
Outo tutkimus kylläkin. Mihinköhän tuo perustuu.
Vierailija:
Oikealla käsivarrellaan lastansa kantavat äidit ovat taipuvaisempia masennukseen ja alakuloon, ilmenee tuoreesta brittitutkimuksesta. Vasemmalla kädellä mieluummin lastansa kantava äiti taas porskuttaa eteenpäin helpommin, ilman suurempia tunnekuohuja.
Olen kaikkia lapsiani kantanut oikean käden varassa eikä mulla ole koskaan ollut mitään masennukseen viittaavaa.
äiti 28v
Ja kyllä, olen taipuvainen masennukseen.
Oikealla kantaminen tuntuu huterammalta.
vasempi on se " parempi" puoli kantaa lasta, koska sydämen syke on sillä puolella, sen kuuleminen rauhoittaa lasta.
itse kannan vasemmalla, oikealla kantaminen tuntuu tosi oudolta, aivan kuin lapsi olisi tosi kaukana eikä ollenkaan sylissä.
Myös imetys oli paljon helpompaa vasemmasta rinnasta. Nuorinta imetin viimeisen vuoden ainoastaan vasemmalta puolelta.
minä kannan lastani oikealla kädellä sillä vasemmassa ei voima riitä.
pitää varmaan alkaa käymään kuntosalilla ettei masennus iske ;p
Eiköpähän se ole ennemmin kiinni mieltymyksestä. Vasemmalla kannan, oikealla ei ole luontevaa.