Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petin ja kadun!! En voi kertoa tietenkää?

Vierailija
30.08.2007 |

Kännipäissäni menin sitten pettämään mun uutta miestä. Ei olla seurusteltu kuin muutama kuukausi, mutta mä olen ihan rakastunut ja kadun!!! Olisin niin halunnut ettei tätä ois tapahtunut, en tiedä mikä muhun meni. Päästin itseni vaan loppuun asti. Mun toisaalta tekis mieli kertoa sille jotta kaikki olis raatorehellistä, mutta jos kerron niin se meidän välinen luottamus on ajoiksi mennyt!! Mä en kestä!

EN siis kai voi kertoa?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä liittyykö asiaan,mutta kuuluuko suhteeseenne lapsia? Siis onko uudella miehelläsi lapsia,onko sinulla lapsia?

Vierailija
2/42 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että olet kovin hukassa elämäsi kanssa. Annat asioiden tapahtua, joita et edes halua. Uskon avulla tulet pääsemään tuosta pettämisen kierteestä pois. Kokeile edes. Et varmasti tule pettymään.

Jumalan siunausta sinulle ja suhteellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jatkatte seurusteluanne, etkä kerro, olet syyllisyydentuskassasi altis tarrautumaan mieheen vaikka suhde ei toimisikaan.

Vierailija
4/42 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Milloin asia ei ole enää jatkuvasti mielessä? Kannattiko kertoa tai olla kertomatta?

Voi luoja.. Mä niiiiiin kadun. Ainoa onneni on tosiaan suhteen alkuvaihe. Onneks tää ei ole ehtinyt vielä ihan kauheen vakavaksi vaikka se on molemmilla tarkoitus.. tarkoitus mennä naimisiinkin luultavasti jossain vaiheessa vielä, kun kerrankin on oikea ihminen...

Kertoisinko osan? Sanoisin, että suutelin vaikka.. Helpottaisi oloa ja toinen tietäisi missä mennään.. Mutta kun mietin sitäkin, niin ei tule kysymykseenkään. Toinen ei enää koskaan luota sen jälkeen.

Miten varmistan että näin ei enää ikinä tapahdu? Pitää kai ottaa aina siistitsti eikä juuri käydä missään yksin..

Mua harmittaa niin että en tiedä miten kestän!!

ap

Vierailija
5/42 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin miestäni kuus vuotta sitten, en kertonut. Edelleen mietin sitä itse välillä ja kaduttaa edelleen. En aio ikinä kertoa tästä kellekään, mun on vaan elettävä tän asian kanssa. Ei tulis mieleenkään loukata miestä kertomalla, ihan vaan siks että omaa oloa vois helpottaa jos kertoisin.

Ei oo kyllä ikinä sen jälkeen pettäminen käyny mielessäkään, eli ainakin opin tosta jotain.

Vierailija
6/42 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä lukuisat neuvot joissa kehotetaan epärehellisyyteen " älä kerro" . Kertoo aika paljon nykynaisten/vaimojen moraalista ja siitä mille pohjalle (epärehellisyyteen) suhteita pitäisi rakentaa. Karmeaa.

Vierailija
7/42 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katumus oli kamala kestää, ja päättelin sen olevan just sopiva rangaistus mulle. miehen niskaan en omaa idioottimaisuuttani kaatanut. noin vuodessa pahin syyllisyys helpotti.

nyt meillä on yhteisiä lapsia ja yhteinen asuntolaina, tasaista hyvää arkea ja rakkautta. en tiedä olisiko meillä yhtään mitään jos olisin kertonut opiskeluaikaisesta kännisekoilustani miehelle. olen iloinen etten kertonut.

Vierailija
8/42 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehty mikä tehty, en sitä tekemättömäksi saa.

ap

Vierailija
9/42 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiedä toistuuko toi niin sitten kertoisin mut jos asia on sujut ittes kanssa niin turhaa siirtää sitä pahaa oloa toiselle JOS tietää ettei ikinä enää niin tee

Vierailija
10/42 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä petin, kaduin ja kerroin. Suhde koki kolauksen, mutta säilyi hengissä. Aikaa on kulunut nyt 15vuotta ja aina se asia välillä muistuttelee itsestään...

Vierailija
11/42 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin ja totta kai tuli heippaheit. Ihan hyvin olisin voinut jättää kertomatta mutta kun se rehellisyys oli muka niin tärkeää. Sekin suhde oli ihan alkutekijöissään, että ihan hyvin olisin voinut pitää omana tietonani.

Vierailija
12/42 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pettynyt omaan itseeni!!! HYI! Miks mä tein niin.. Kadun. Harmittaa. Voinko ees luottaa itseeni? MIten tiedän etten petä enää, missään olosuhteissa?

Itkettää. Onneks suhde on tuore.. ei ees tunne toista vielä täysin kunnolla. Mutta kyllä kaduttaa!

ap

Vierailija
13/42 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sama kuin kaataisit oman pahan olon toisen niskaan. Ei ole reilua. Jos toisesta oikeasti välität, niin kannat taakkasi itse. Ja koetat antaa itse itsellesi anteeksi. Ja seuraavalla kerralla muistutat itseäsi, että ei kannata mennä loppuun asti, koska siitä tulee vain paha maku suuhun ja järjetön katumus.

Vierailija
14/42 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se mua harmittaakin. Kun olisin halunnut että tää suhde on sellainen jossa jaetaan kaikki. Hyvät ja huonot asiat. Parempi kun en kerro, suhteen kannalta. En halua sitä luottamuspulaa, siitä suhde vasta kärsiikin. Ehkä tää oma pettäminen aikaa myöten unohtuu ja pyyhkiytyy pois mielestä jossa se nyt tietenkin on taukoomatta.

Lohduttakaa mua.

Ei todellakaan ollut sen arvoista! Ei se oo koskaan. Jos toista rakastaa niin ei ole mitään järkeä...

ap

Vierailija
15/42 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen psyyke on sellainen.

Vierailija
16/42 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin asia ei ole enää jatkuvasti mielessä? Kannattiko kertoa tai olla kertomatta?

Voi luoja.. Mä niiiiiin kadun. Ainoa onneni on tosiaan suhteen alkuvaihe. Onneks tää ei ole ehtinyt vielä ihan kauheen vakavaksi vaikka se on molemmilla tarkoitus.. tarkoitus mennä naimisiinkin luultavasti jossain vaiheessa vielä, kun kerrankin on oikea ihminen...

Kertoisinko osan? Sanoisin, että suutelin vaikka.. Helpottaisi oloa ja toinen tietäisi missä mennään.. Mutta kun mietin sitäkin, niin ei tule kysymykseenkään. Toinen ei enää koskaan luota sen jälkeen.

Miten varmistan että näin ei enää ikinä tapahdu? Pitää kai ottaa aina siistitsti eikä juuri käydä missään yksin..

Mua harmittaa niin että en tiedä miten kestän!!

ap

Vierailija
17/42 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikein, että sulla on paha olla!

Miks ihmeessä sun pitäis se siirtää miehellesi? Eihän hän ole tehnyt mitään väärää!!

Vierailija
18/42 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on paha olo, se on sinun rangaistuksesi. Miksi vierittäisit miehesi harteille omaa syytäsi olevan asian? Et ansaitse helpotusta sitä kautta. Miehesi on syytön. Jatka elämääsi, ja koita antaa itsellesi anteeksi.

Hyvää jatkoa!

Vierailija
19/42 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se itselle anteeksi antaminen tässä ehkä onkin sen vaikein asia.. Kun vihaan itseäni nyt! Että päästin näin tapahtumaan.

Oon mä joskus ennenkin pettänyt mutten potenut huonoa omaatuntoa.. Ehkä siks että suhde jossa petin ei oikeesti kans merkannut mitään tärkeää.

Joo, en kerro. Kärsin sit itse.. aikani.

ap

Vierailija
20/42 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta anti olla viimenen kerta!!!