Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettikö mun mies viime yönä? Mielipiteitä.

Vierailija
30.08.2007 |

Miehellä eilen työpaikan koulutuspäivä, hän yksi kouluttajista ja isännistä. Päivä jatkui illallisella ja baarikierroksella, mies siis isäntänä.

Tuli kotiin klo 04.30 taksilla, kauluspaidan napit kaikki auki, muuten vaatteet päällä, ei mitään huulipunan yms merkkejä, sormus sormessa. Aika moisessa humalassa, kuitenkin ihan suht tolkuissaan puhui kun tivasin myöhäistä tuloa, oli ilmoittanut tulevansa puolen yön aikaan, tänään duunipäivä. Paidan napit avannut kuulemma taksissa, ihan muuten vaan, pääsee nopeesti nukkumaan...

Olin suht epäröivä ja halusin nähdä taksikuitin millä tuli kotiin, että tuliko toisesta kaupungista missä oli koulutus vaiko oliko ollut kotikaupungissa jatkoilla. Välimatkaa siis jonkun verran. Joten pengoin lompakon. Sieltä löytyi raflakuittien seasta toinenkin taksikuitti, klo 03.00 aikaan ajettu koulutuskaupungissa 6 km matka. Minne? Meillä ei koulutuskaupungissa tuttuja.

Kävikö siis jonkun naisen luona sekstailemassa tuolloin kolmen aikaan ja tuli siitä sitten kotiin... vai mihin voi tohon aikaan Helsingissä mennä keskustasta taksilla...muualle kuin jonkun kotiin?

Ajatuksia, kiitos!

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia kyyliä ja hellapoliiseja!

Vierailija
22/56 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli keskustasta ajettu 6 km jonnekin. Mitä menomestoja on 6km päässä keskustasta klo 03?

Ap vänkää vielä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi Irish Coffeeta sen paljastaa, ei äijät ostele sellaisia toisilleen! :D

Eri asia, jos ois kaksi tuoppia, silloin ehkä menis vielä läpi, et osti kaverille...

Mutta multa mies ei kyselly paljon mitään kun kerran duunijuhlien jälkeen tulin kotiin aamulla klo 11 ilman kunnollista selitystä missä olin ollut! :D

Että voisi se tilanne olla pahempikin kuin se, että tulee sentäs puoli viideltä kotiin pikaisen kännipanon jälkeen. Nyt sanot miehelles, että tiedät mitä se touhus ja sit unohdatte koko jutun!

Vierailija
24/56 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olisi kannattanut heti ottaa ukolta suihin; siinä olisi sitten mausta voinut päätellä missä sitä heppiä on uitettu! Tuskin se sitä veitikkaa on missään pessyt

Vierailija
25/56 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko vaan ap intuitioosi, kyllä se kertoo...

Vierailija
26/56 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Liisankadulla, kerran Lönkalla ja vikan kerran Mannerheimintiellä.

Lopeta kyylääminen ja ala elämään. Äijäsi ei sua tota menoa enää kauaa kestä!

Vierailija
27/56 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen niin monesti vaistonnu asiat oikein, mutta uskonu kuitenki valheisiin kun on ollut huono itsetunto. Kuuntele siis vaistoasi, mutta myös miestäsi.

Vierailija
28/56 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ap:n suuttuminen on ihan normaali reaktio.. Tai suuttuminen ja suuttuminen, ehkä parempi sana huolestuminen.

Minusta on ihmeellista jos luvataan tulla kotiin klo 00 ja tullaankin siitä neljän tunnin päästä. Todella törkeetä kyllä siinä saa olla jo huolissaan ja hermona.

Minä ainakin olisin.

Mies ei onneksi baareissa kule, olisin varmaan hermoraunio jos tuommosta tekisi.

Jos useamman kerran on elämässä sattunut niin että jotain vakavaa on tapahtunut kun ei olla tultu ajoissa kotiin niin sitä huolehtii.

'

Vierailija
29/56 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiertään... Etkö ap tunne miestäsi, onko pettäjätyyppiä vähääkään?

Vierailija
30/56 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kieltäsi kaiken ja olisi joku selitys niin uskoisin. Tai ainakin unohtaisin. Siitä miten mies reagoi kun kysyt voi kanssa jotain päätellä. Kysy siis suoraan!

Jos alkaa sua syytteleen että olet tutkinut sen kuitit niin sanot suoraan että anteeksi, mutta tosiaan tuli sellainen tunne että jotain on. Ja jos olet ihan hakoteillä niin pyydät anteeksi, mutta silti voit puollustaa tekojasi sillä että vähän ihmettelit että tuli neljä tuntia myöhässä kotiin.

Vierailija
31/56 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tutulta.. ja mua petettiin, työkaverin kanssa. Ja 33:lle, mulla samoin kuin sulla, vaisto sanoi ettei asiat niinkuin mies vakuuttaa, mutta uskoin kuitenkin. Kyllä harmittaa! Mies oikein suuttui siitä että kehtaan epäillä häntä ja huusi ja haukkui. No, sitten n. kuukauden päästä mulle soitti sen naisen aviomies, jonka kanssa mieheni oli mua pettänyt..että näinkin voi käydä. Toivottavasti, ap, sun mies ei ole pettänyt, mutta kaikille sanoisin, että liian sinisilmäinen ei kannata olla

Vierailija
32/56 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Hesan keskustassa saa 6km ajettua helpostikin ympäriinsä. Yksisuuntaisia katuja ym. Ja jos ei se eka baari olekaan auki klo4.30 asti niin sit samalla taksilla eteenpäin ja uutta baaria etsimään. Helposti tulee 6km täyteen.

Vierailija
33/56 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja baaria vaihdetaan tarvittaessa taksilla.

Änkyräkännissä ei välttämättä petetä. Olisin huolestuneempi, jos olisi tullut selvänä napit auki kotiin.

Vierailija
34/56 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies selitti menneensä porukalla vielä silloin klo 03 kebapille Ruoholahteen. Siellä oli kuulemma ollut jonkun mielestä hyvä pikaruokapaikka. Ruoat oli kuitannut toinen isäntänä ollut työkaveri. Sitten oli ollut vaikea saada taksia sinne ruokapaikan eteen ja tulo kotiin venynyt sen takia. Ei suuttunut mun kuittien penkomisesta, vastaili rauhallisesti. Tosin halusi vaihtaa nopeasti puheenaihetta ja lähteä töihin. Vaistoni " neuvoo" uskomaan tämän stoorin.

Muutama kommentti: mieheni ei ole koskaan ilmoitellut mitään kotiintuloaikoja, eikä hänen tarvitsekkaan. Tällä kertaa vaan itse lähtiessään aamulla sanoi tulevansa 00 aikaan kotiin, yhden toiseen kaupunkiin palaavan porukan kyydillä. Itse en koskaan valvo hänen tulemisiaan, harvemmin heräänkään tuloonsa. Nyt vaan heräsin aamuyöllä lapsen ääntelyyn ja totesin kellon olevan paljon, eikä mies vielä kotona. Huolestuin, koska aiemmin sattui jotain lääkäriäkin vaativaa, sairauteen liittyvää. Ja oli niin kummallista että tuli ovesta sisään rintakarvat paljaana.

No mutta se siitä tällä kertaa. Normaali lapsiperheen arki jatkuu täällä.

Kiitos kaikille kommentoineille!

Vierailija
35/56 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebab on hyvää!

Vierailija
36/56 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKINä ei ole mitään tapahtunut, juhlittu, juteltu ja pidetty hauskaa.

Varmasti paljon pettureita täällä jotka eivät voi juoda alkoholia ja olla miehen kanssa samassa huoneessa panematta. Mutta ei meillä kaikilla ole samat motiivit.

Vierailija
37/56 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on että tarttee erikseen sinne asti ajella? Pizzataxi vai?

Vierailija
38/56 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vastaukseni nro 84.

Asia unohdettu jo.

Ap

Vierailija
39/56 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä venähti ilta, mutta eiköhän se ole luonnollista, kun on isäntänä. Itse en harrasta mitään valvomista ja odottelua. Toki jos mies ilmestyisi aamulla vasta, voisin kysellä, mutta siltikään en jaksaisi mitään kuitteja tutkia, ellei selitys olisi huono. Yöllä baarista kotiutuminen neljän jälkeen on ihan vielä normaalia, eikä syy alkaa ahdistavaan uteluun ja urkkimiseen.

Oletko ap muuten noin mustasukkainen?

Vierailija
40/56 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yleensähän tuollaisissa illanvietoissa joka tapauksessa venähtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi