Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin että synnyttäneellä ei ole enää

Vierailija
29.08.2007 |

seksikumappanina mitään arvoa, kun alakerta ei ole enää entisensä? Tämän palstan juttuja lukiessa tulee mieleen pitäisikö lapsen syntymän jälkeen joka miehen ottaa ero, jotta voi harrastaa tiukkaa ja hyvää seksiä?

Henkilökohtaisesti tuntuu siltä että ei enää seksi kiinnosta kun aattelen ukonkin vaan kaipaavan tiukkaa jota ei synnyttäneellä ilmeisesti voi olla.... ahdistavaa, kukapa haluaisi olla se messuhalli itse....

n28 + 2 lasta

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ennen synnytystä.

Vierailija
2/21 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä monelle miehellekin sellaiset asiat merkkaa enemmän :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta et anna oikein arvoa miehellesi, ajatteletko että hän on niin pinnallinen että pitää sinua pelkkänä pi***na?

Vierailija
4/21 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on. Johtuu todennäköisesti välilihaleikkauksesta, emättimen suuaukko ei jousta enää niin kuin ennen.

Vierailija
5/21 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku kopioi mun kirjoittaamaa tekstiä seksi-palstalta

Ei ap.

Vierailija
6/21 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt seksuaalisuuteni ja lantionpohjanlihakseni.

Siinä se.

Vierailija
7/21 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on tehtävissä, jos vaan viitsii.

Ja, ah miten minua jaksaa naurattaa nämä " meillä on suuremmat arvot, mies ei välitä yhtään, miten löysä olen" , sun muu paska.

Kyllä se mies välittää, 99 %:ssa tapauksista, jos nainen ei tee pillulleen mitään kun on niin sokaistunut niistä suuremmista arvoistaan.

Vierailija
8/21 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se treenaaminen on tosi helppoa ja vaivatonta. ja taatusti tulee pimpsa tiukemmaksi kuin ennen.

itse olen " lepotilassa" tietenkin löysempi kuin ennen, mutta kun jännitän lihaksia, olen paljon tiukempi kuin ennen. eikä ole edes mikään iso homma jännittää niitä seksin ajan. ja seksikin tuntuu paremmalta. :)

Vierailija
9/21 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Totta on. Johtuu todennäköisesti välilihaleikkauksesta, emättimen suuaukko ei jousta enää niin kuin ennen.

Vierailija
10/21 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tosielämässä sillä synnytyksellä ei 98% naisista ole mitään merkitystä alapään venymiseen. RASKAUS, sen mukanaan tuomat lihaksistoa ja muita kudoksia pehmentävät hormonit ja vauvan paino lantiopohjan lihaksia vasten, on se mikä ne lihakset venyttää ja löystyttää!

Ja alkuperäiseen kysymykseen. Meillä raskaus toi pitemmän päälle lähinnä positiivista vaikutusta seksielämään. Pitemmän päälle siksi, että raskausaikana ei yhdyntöjä juuri ollut, sillä miehestä ajatus tuntui epämiellyttävältä. Keksittiin siinä sitten vaihtoehtoisia tyydytystapoja ja esim. suuseksi otti aimoharppauksen eteenpäin... Ja nuo raskausaikana opitut temput ovat toki edelleen käytössä. Mulle tehtiin synnytyksessä isohko eppari ja arpialue oli aluksi noin vuoden verran tunnoton, joten se hieman vaikutti, mutta mies on (ja uskon, että on ihan vilpitön) sanonut, että ei hän mitään eroa huomaa entiseen :). Tosin... mä kyllä olen koko aikuisikäni enemmän tai vähemmän säännöllisesti jumpannut, siis myös ennen raskautta... Lisää huomattavasti omaa nautintoa kun hallitsee ne lihakset ;).

Vierailija
11/21 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni kaksi lasta, eronnut ja nyt ollut välillä seksi suhteita. Ei ole miehille lapsista kertonut, " tavaran" tiukkuutta jotkut jopa kehuneet...

Vierailija
12/21 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimen suuaukkoa pystyy kyllä puristamaan lihaksilla (jos niitä harjoittaa) mutta sellaista tiukka pohjaan saakka -tyylistä teinivärkkiä ei kyllä enää saada.

Jännä juttu muuten, että naiset selittävät lantion levenemistä synnytyksellä, siihen ei kuulemma mikään jumppa auta ja nainen on täysin osaton leviämiseensä, mutta sitten se paikka josta lapsi pungerretaan ulos ei kärsi minkään näköisiä vaurioita, vaan suorastaan tiukentuu kun pullauttaa sen nelikiloisen mytyn ulos.

Uskoo ken tahtoo.

Vierailija
13/21 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lantion luut saattavat oikeasti liikahtaa paikoiltaan himpun verran leventäen lantiota pari senttiä. Sitä ei voi jumpalla avittaa, toisin kuin emätintä, joka on lihaskudosta.

Vierailija
14/21 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitättekö ihan oikeasti, että miehen penis yhtäkkiä pienenee synnytyksessä, mutta naisen värkki pysyy täysin ennallaan?

Vierailija
15/21 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä se mies välittää, 99 %:ssa tapauksista, jos nainen ei tee pillulleen mitään kun on niin sokaistunut niistä suuremmista arvoistaan.

Vierailija
16/21 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki neuvot otetaan vastaan.

Vierailija
17/21 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen, että aiemmin en harrastanut lantionpohjajumppaa, kuten nykyään.

Vierailija
18/21 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Emättimen suuaukkoa pystyy kyllä puristamaan lihaksilla (jos niitä harjoittaa) mutta sellaista tiukka pohjaan saakka -tyylistä teinivärkkiä ei kyllä enää saada.

Jännä juttu muuten, että naiset selittävät lantion levenemistä synnytyksellä, siihen ei kuulemma mikään jumppa auta ja nainen on täysin osaton leviämiseensä, mutta sitten se paikka josta lapsi pungerretaan ulos ei kärsi minkään näköisiä vaurioita, vaan suorastaan tiukentuu kun pullauttaa sen nelikiloisen mytyn ulos.

Uskoo ken tahtoo.

ja tottakai lantio leviää, kun luuliitokset löystyvät raskaana. ja luita ei voi laihduttaa.

mikä ihme näillä naisilla on, kun eivät vaan voi uskoa että synnytys ei pilaa alapäätä??? oletko joku katkera sektioitu, jonka on pakko tuntea olonsa hyväksi ajattelemalla, että ainakin pimpsa on kunnossa?

sitäpaitsi, ajattelehan tätä. jos repäiset 10cm leveän paperin kahtia, ja liimaat takaisin kiinni, onko se paperi edelleen 10cm leveä, vai pienempi?

Vierailija
19/21 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisämitan, saatikaan tiukkuuden kanssa.

Vierailija
20/21 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sisämitan, saatikaan tiukkuuden kanssa.

eivätkä aina palaudu. vai millä selität, että esim. kengänkoko voi nousta raskausajan jälkeen pysyvästi? harvoin nyt läskiä jalkapohjissa on..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan