Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PITÄISKÖ??? Vain mennä

Vierailija
29.08.2007 |

naimisiin ja alkaa elää tätä elämää täysillä??? Mitä se on??

Oon ollu kohta 5v kihloissa fiksun ja komean miehen kanssa ja arvon ja arvon mitä tällä elämällä tekis..kaverit ympäriltä joko eroo tai menee naimisiin...

Mietin pitäiskö sitä aikuistua ja mennä naimisiin ja lakata haaveilemasta jostain rentuista ja seksistä muiden kans. Mulla ois täydellinen elämä tässä jos vain alkaisin elää.

Mietin että miksi en tekisi ratkaisuja, voihan sitä sitten erota jos niikseen tulee? Apua, olen ihan hukassa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne palstalle, antaa sulle vastauksen: eroa, miehesi ei ole sinulle se oikea. Jokseenkin vaan ihmetyttää, että miksi menit edes kihloihin miehesi kanssa, koska sehän on lupaus avioliitosta??!!

Itse olen kihloissa elämäni miehen kanssa ja tiedän sen kyllä, eikä kyllä tarvi miettiä, että pitäisikö erota vai mennä naimisiin.

Mun ystävä juuri erosi avomiehensä kanssa siitä syystä, ettei mun ystävä tuntenut intohimoa miestään kohtaan ja mietti aina, että entä jos se oikea onkin vielä odottamassa jossain. Tämä avomies oli muuten jokanaisen unelmamies, mutta jos se jokin puuttuu, niin ei sekään auta, että mies on komea ja fiksu.

Toivottavasti saat asian pian päätökseen, olisi varmaan reilua myös miestäsi kohtaan.

Vierailija
2/3 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksei sitä voi erota sitten myöhemminkin elämässä jos siltä todella näyttää!! Ja mies tietää ajatukseni.. Kun mä en tiedä niitä itsekään... Haluan, en halua.... Se riippuu! Mitä jos kadunkin loppuiän ja jään yksin? :*(

Ap miettii..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten on jo kyllä vähän kiire etsiä uusi mies, jos haluaa perustaa vaikka perheen. Ja entä jos tulet raskaaksi nykyiselle miehelle, sitten kyllä olet kiikissä. Älä nyt ainakaan naimisiin mene hyvä ihminen, kun tunnut noin epävarmalta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi