Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apaua, mulla on huomenna eka kassavuoro!

Vierailija
29.08.2007 |

Aloitan huomenna työt kaupassa ja heti aamusta ne pistää mut kassalle harjoittelemaan, tositilanteeseen! Tietenkin joku neuvoo siinä vieressä. Onks se kassakone niin vaikea käyttää, mä en varmaan opi sitä koskaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppia!

Vierailija
2/10 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tällaisestakin kuullut.

ap

Vierailija
4/10 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sen sanoo järkikin.

Vierailija
5/10 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama edessä täällä..

kävin tänään vähän harjoittelemassa ja ens viikolla töihin sitten oikeesti.

kassa näyttää kyllä mitä pitää tehdä.

Vierailija
6/10 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan silloin, kun kaikki työläiset neljän jälkeen pakkautuu kauppaan vittuuntuneina ja väsyneinä, valittaa jonoista jotka itse aiheuttavat... Tai silloin kun avohoitopotilaat ja alkoholistit tai nistit alkaa sekoilemaan juuri siinä sun kassalla, keski-ikäiset tädit haukkuu typeräksi ja laiskaksi yms., kun he nyt vain ovat niin paljon tärkeämpiä kuin joku kaupan kassa, ettei normaalit käytöstavat koske heitä...

Vierailija
7/10 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

avohoitopotilaat

Vierailija
8/10 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet juuri aloittanut ja pahoitella että ei suju vielä aivan yhtä vauhdikkaasti ostosten hoito kuin kokeneemmilla kassoilla.

Yleensä kun asiakkaille kertoo että on ensikertalainen, saa ymmärtäväisempää kohtelua ja kun vielä huikkaat perään hyvää päivänjatkoa, on suosiosi asiakkaiden keskuudessa taattu. :)

Tsemppiä!

Vierailija
9/10 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä esimerkiksi olen hyvinkin kärsivällinen, ymmärrän että ihmisiähän tässä vaan ollaan ja mokia sattuu itse kullekin. Ainoa mitä en siedä on tahallinen töykeys.

Vierailija
10/10 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassan työ on oikeesti helppoa, mutta tylsää. Aluksi helppoa ja mukavaa, mutta muuttuu pian tylsäksi. Siksi aina kaikki kesäduunarit laitetaan kassalle, kun vaki väki on tylsistynyt :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme