Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootas vaan Macilla kun alkuhuuma haihtuu ja arki iskee päälle...

Vierailija
29.08.2007 |

Macilla kirjoitti (ketjuun jossa kertoi parisuhdekriisistään):

" Jostain ihmeen syystä tämä on ensimmäinen ketju johon kirjoitan enemälti synnärin jälkeen...

Vauvan syntymän jälkeen mies rellesti viikonlopun hillitysti ( ) ja ilmoitti sitten kavereilleen olevansa nyt isä.

Koska mun oloni on ainakin toistaiseksi loistava olen jo hemmotellut itseäni ja miestä oikein kunnon suuseksillä. Vauva muutti toimituksen ajaksi toiseen huoneeseen ja nukkui siellä tyytyväisenä.

Samoin mä olen toisetaiseksi huomannut, että mulla on ihan hillitön halu olla siisti, kun lähden ulos. Tämä siis on erillaista menneeseen ja muuttuu varmasti takaisin jossakin vaiheessa.

Kuristakaa vain, mutta Nyyti 5pv on jo ollut tunnin hoidossa, jotta mä pääsin kauppaan. Mies tosin oli koulutuksessa toisessa kaupungissa tämän ajan. Mutta kun kerran on vauvan " jättänyt" uskon sen onnistuvan myös yhteisenajan merkaissä vaikka kahvilla käynnin ajaksi.

Tänään saadaan suihku, jotta mä pääsen ajalemaan karvat ja pesemään hiukset. Ihanaa, vihdoin pääsee tästä raskaana loogista.

Mä olen onnellinen. Tällähetkellä mulla on mies, joka hoitaa omaaloitteisesti vauvaa ja suutelee mua, kuin naista ei äitiä.

Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin, pikkuhiljaa.... "

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaikilla se alkuhuuma EI haihdu eikä mikään karsea, helvetillinen arki iske päälle. Olen odotellut jo viisi vuotta, milloin ne tuomiopäivän profeettojen ennustukset toteutuu. Toistaiseksi ollaan onnellisia, sekä lapset että minä ja mies.

" odotahan vaan kun muutatte yhteen. odotahan kun menette naimisiin. odotahan kun tulet raskaaksi. odotahan kun lapsi syntyy. odotahan kun oppii kävelemään. odotahan kun tulee uhmaikään. ei se yksi lapsi vielä mitään mutta odotahan kun toinen syntyy..."

Vierailija
2/2 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on neljä lasta ja vielä odottelen koska paska iskee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi