Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, mun 2kk vauvalla on karseeta hilsettä ja pälvikalju takana!

Vierailija
29.08.2007 |

pitääkö viedä lääkäriin vai voinko hoitaa aikuisten hilseshampoolla?

tuohon pälvikaljuun ei tietääkseni ole hoitoa : / harmillista, kun on kyseessä vielä tyttövauva...



t. pöhköfantti

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedustelenkin aikuisten hilseshampoon käypäsyyttä niin kyllä sen nyt tietää lapsikin, ettei permanenttia voi vauvalle laittaa!!!

Sitä paitsi ei oo mitään otsatukkaa!



ap

Vierailija
2/3 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita päänahkaan vauvaöljyä, anna vaikuttaa, harjaa ja pese huolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa takas. Tulee kun vauva makaa paljon selällään, ja kääntelee päätään. Mietippä ite? Ja se karsta, normaalia, ja voi herran jumala, se öljyhän pestään välillä veke ;-) Ei se nyt niin kauheeta ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän