Lue keskustelun säännöt.
Voi pee! Söin just kokonaisen Fazer-Lontoorae -levyn. Yksin.
29.08.2007 |
Miksi niiden täytyy tehdä tollaisia herkkuja....
Kommentit (6)
Pientä rajaa hei ap! Oksennus tulee pelkästä ajatuksesta...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vastaa ap joka muuten painaa 48kg. Ei se pylly hylly jos liikkuu myös välillä:)
Tänään just katoin sitä suklaalevyhyllyä et taas joku uutuus tullu, luki että lakupaloja tms.. Onneksi sain hillittyä itseni ja äkkiä pois ennen kuin sorruin ostamaan =)
Vierailija:
Vastaa ap joka muuten painaa 48kg. Ei se pylly hylly jos liikkuu myös välillä:)
no ei se niin kauheen hyvä ollut, mutta ei todellakaan ole haittaa jos silloin tälloin herkuttelee.
kyseisestä tuotteesta. Pitänee testata seuraavana herkuttelupäivänä.