Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi j******ta tuota Hobby Hallin toimintaa!!!!

Vierailija
05.09.2007 |

Kesän alussa jo sain takuta niiden kanssa ja yrittää turhaan soitella asiakaspalveluun, kun tuotteita ei ensin tullut ja sitten tuli ties monessako erässä. Palautin pari tilaamaani vaatetta niin eiköhän nyt tullut ensimmäinen karhulasku muistutusmaksuineen. Ja taaskaan sinne ei saa mitään yhteyttä, että voisi selvittää asian!!

Tuntuu, että tässä ei ole mitään muuta mahdollisuutta kuin maksaa kiltisti kaikesta mistä ne keksivät laskuttaa tai jäädä epätietoisuudessa odottelemaan perintätoimiston yhteydenottoa.

Kuka sieltä uskaltaa muka tilata enää mitään?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole ollut mitään ongelmia HH:n kanssa. Jonkun muun kanssa on, mutta asiat onaina selvinneet.

Vierailija
2/21 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva elää epätietoisuudessa, että vastaavatko ne ja lukeeko kukaan mitään kirjeitä mitä sinne lähettää. Tosi pro-meininkiä. Olis pitänyt arvata jo sen keväisen takkuamisen perusteella, että jotain hämärää sieltä vielä on tulossa. Mitähän ne seuraavaksi keksii laskuttaa??

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tuotetta. ne lähetettiin minulle kotiinkuljetettuina kolmena peräkkäisenä päivänä. No mutta pääasia kai että kaikki tuli perille.

Vierailija
4/21 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutoin ei ole ollut ongelmia, ei ainakaan laskutuksen kanssa. Vaikka tiedän kyllä että muuttivat sitä järjestelmäänsä, että tarkkana kannattaa varmaan olla.

Kun niitä pakettikortteja tulee, pitää osata katsoa siitä se joku psm-kohta tai joku, missä on pakettien yhteislukumäärä. Eli jos on vaikka 3, niin ensimmäistä ei vielä kannata hakea postista vaan odottaa, että muutkin laput tulevat.

Vierailija
5/21 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoitus voi olla se, että asiakas joutuu kikkailemaan lähetysten lunastusten kanssa tarkoituksella.

Vierailija
6/21 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään viitsinyt tilata kun muutamalla viimeisellä kerralla kävi kuten ap:lle. Ensin ilmoitettiin, että tavarat mitä tilasin oli loppu. Sitten niitä alkoikin tippua yksitellen postiin ja palauttamiani tavaroita karhuttiin pariin kertaan. Asiakaspalveluun ei vastaa kukaan (ei puhelimeen eikä sähköpostiin). Mun puolesta voivat pistää perintään, kun mulla on se lappu, että takaisin olen lähettänyt! Nyt oikein sapettaa jos näenkin niiden kuvaston!

Vierailija
7/21 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin aikasemmin kehunut että ei mitään ongelmia ja nyt minäkin sain hämärän maksumuistutuksen. Ei saa yhteyttä asiakaspalveluun..nyt ei sitten tiedä odotellako vastausta sähköpostiin vai maksaako kiltisti lasku mistä ei mitään hajua. En kyllä tilaa jatkossa sieltä mitään jos asiakaspalvelu on tolla tasolla..

Vierailija
8/21 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteystiedot saa kaupungilta.

Vierailija
9/21 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laitoin sinne lopuksi todella veemäisen spostin niin meni pari viikkoa ja sieltä soitettiin... ikinä ennen ei ole ollut ongelmia, mutta ne on vaihtaneet laskutusohjelmaansa! ja kaikki sekasin.

Nyt kun sain edelliset asiat selvitettyä niin kappas vaan tänään tuli kaksi karhua laskuista jotka olen todellakin maksanut.

En tilaa sieltä enää ikinä mitään!

Vierailija
10/21 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan oli meininkiä. Minulle tuli vaatteet jokainen erikseen yhdeksässä paketissa, osa kotiin kannettuna, osan jouduin hakemaan postista. Laskutettiin nämä kolmella eri laskulla ja paketin saapumisesta laskun eräpäivään ei ollut kuin pari päivää. Yritin _turhaan_ soittaa asiakaspalveluun, kun lasku oli tullut ja eräpäivä lähestyi eikä tuotteista tietoakaan, mutta en saanut yhteyttä. Raivostuttavaa!!! En ymmärrä mitä siellä on tapahtunut, mutta en kyllä tilaa vähään aikaan sieltä mitään.

Vierailija
11/21 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai takut kauan, lopulta maksoin pois ja päätin et en tilaa enää sieltä mitään.

Vierailija
12/21 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetin mailia n. 8 vikkoa sitten ja tähän asti en ole saanut mitään vastausta! tavarat (n. 12 eri tuotetta) tulivat KAIKKI, siis KAIKKI eri paketeissa!

en ikinä tilaa sieltä enään mitään!

Vierailija
13/21 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain toki 12 eri laskua...

18

Vierailija
14/21 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin en saanut laskua, sitten heti maksumuistutus. Maksoin sen osan mitä mielestäni minulle kuului ja lähetin meiliä, että en aio maksaa muistutusmaksua. Sen jälkeen tuli vielä kaksi karhua ja olin aika ärsyyntynyt siitä, että eivät vaivautuneet vastaamaan sähköpostiin ja puhelimella oli mahdoton päästä läpi. Sitten soitin eräänä sunnuntaina asiakaspalveluun ja sieltä vastasi heti erittäin ystävällinen tyttö, joka poisti maksumuistutukset. Vastausmeilikin tuli sitten samana päivänä.

Tyttö sanoi, että uuden laskutusjärjestelmän takia on ollut ongelmia ja kiirettä.

Vierailija
15/21 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soitellut pari kertaa että lähettäkää nyt ne laskut mutta mitään ei ole tullut...

Vierailija
16/21 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskuja tuli 2kpl kustakin tavarasta, palautetuista tuotteista tuli lasku.

pakettikortti tuli kotiin ja seuraavana päivänä jo lasku oli kotona, vaikka pakettia en edes ollut ehtinyt hakea postista, enkä sit enään hakenutkaan, kun näytti tilanne niin huonolta. parempi oli jättää postiin paketit.

Vierailija
17/21 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jatkossa en tilaa mitään. Tosiaan puhelimitse ei pääse läpi eikä sähköposteihin vastata. Minulla on ollut ongelmana se, että laskut kyllä tulevat perille mutta paketit eivät koskaan saavu perille. Laskutetaan siis tyhjästä. Miten saan viestin perille kun asiakaspalvelu ajettu käytännössä alas? Ja mikä parasta, jonottamisestakin pitää maksaa vaikka ei koskaan saisi edes yhteyttä!

Vierailija
18/21 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä olisi väärä tulostinasettelu ja virheellinen viitenumero. Uusi maksuhuomautus tulee muka postissa parin päivän kuluessa. Ja mitään EN ole tilannut sieltä yli puoleen vuoteen ja kaikki laskut on maksettu pois samantien. Eikä mitään maksuhuomautusta ole tullut postin mukana edes.

VÄHINTÄÄNKIN outoa toimintaa.. en kyllä tilaa ko. puljusta mitään enää.

Vierailija
19/21 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit textiviesti perään että tulee uusi lasku lähipäivinä .

Vierailija
20/21 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkin uudelleen tuota maksumuistutus laskua ja huomasin että ne karhuaa laskua jonka eräpäivä on ollut 11.7 . pengoin esiin laskun jossa sama viite numero kuin karhukirjeessä mutta eräpäivä onkin 6.7 . eli onko tässä nyt HH :n kämmi kyseessä ja voin purnata sinne huomenna (jos pääsen läpi ;))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi