Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko poliisilta ok katsella apua tarvitsevan naisasiakkaansa rintoja?!

Vierailija
29.08.2007 |

Minulle kävi näin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi meillä ja koko toimituksen ajan flirttaili ällöttävästi ja sitten vielä vahtasi häpeilemättä rintojani.

Jäi paha maku suuhun, eikä tämä kyseinen " herra" ole tervetullut enää meille. :x

Vierailija
2/13 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinhan voit syyttää itseäsi jos pakko syyllinen hakea. Itsekin tuijottelen topeista näkyviä tissejä vaikka olen nainen, ja täysin hetero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

silloinhan voit syyttää itseäsi jos pakko syyllinen hakea. Itsekin tuijottelen topeista näkyviä tissejä vaikka olen nainen, ja täysin hetero.

Vierailija
4/13 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin ne topeissa usein ovat. Ja hetero minäkin.

Vierailija
5/13 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin kerran paljastamaan poliisitutkinnassa perseeni ihanalle nuorelle konstalle (koira oli siis käynyt mun päälle), mutta se kävi tosi hienovaraisesti. Ehkä mä en ole houkutteleva :)

Vierailija
6/13 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yksi " runsaahko" neiti tursutti rintojaan löysähköstä topistaan kirjaston pöydälle... Odotin van epäuskoisena, että koska toinen (tai molemmat) rinnoista lötkähtäisi pöydälle... (Typyllä kädet puuhkassa pöydällä, ja olkavarsilla pullisti rintamustaan - jolla riitti kokoa...)

Hämmentävä kokemus.

Vierailija
7/13 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko, että olisin pukeutunut sellaiseen tilaisuuteen tarkoituksella ehdoin tahdoin paljastavasti? Siltä varalta että arvaatte väärin, kerroin oikean vastauksen: se on ei.

Toisekseen ihmisellä on käsittääkseni oikeus olla apua tarvitessaan juuri sellainen kuin on. Vai olisiko minun pitänyt lähteä poliisia odotellessani kotiin vaihtamaan vaatteita?

ap

Vierailija
8/13 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit sitten tulossa vaikka paavin luota!

Vierailija
9/13 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rinnat saavat vaatteissa näkyä, ja se on toivottavaakin, jos rinnat ovat kuosissaan. Käytän paljon myös tyköistuvia toppeja ja puseroita.

Paljastava vaate on sellainen, josta rinnat tursuavat ulos. Siis ruokottoman iso kaula-aukko yhdistetty push-upeihin tms. Sellaisia en

käytä!

ap

Vierailija
10/13 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
11/13 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänen kanssaan työskennellessäni pukeudun mahdollisimman peittävästi...

Vierailija
12/13 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pursuilitko silmille?

Vierailija
13/13 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pursuilitko silmille?