Lue keskustelun säännöt.
Millaisia mielikuvia tulee luontoliitosta?
28.08.2007 |
Lähinnä mietin että tuleeko siitä poliittisia äärimielikuvia?
Itselleni tulee. Siksipä emminkin sitä pistänkö esimurrosikäiseni luontoliiton kerhotoimintaan (tahtoisi) vai en.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla