nolottaisiko sinua olla 37-vuotias kätilöopiskelija?
Mulla on se edessä ens maanantaina. Toivottavati mua ei naureta pihalle.
Kommentit (9)
ei tietenkään, mutta en kyllä ymmärrä kuka pystyy olemaan kätilö ?? Mulla tekee pahaa jo synnytyksen katsominen TV:stäkin. Kuuntele siinä sitten naisten kirkumisia ja katsele sitä tuskaa joka päivä, huh huh. Hattua nostan !
Vanhin luokallani on 48-vuotias.
Olen elinikäisen oppimisen kannattaja. En edes jaksa uskoa että tämä on viimeinen elämäni aikana käymäni koulu.
ap
että uskallat vielä tehdä muutoksen, ehkä jopa ihan uudelle alalle.
Onnea opintoihin!
Minäkin lähden 34-vuotiaana yliopistoon, taidan olla aikas kääkkä kevään yo:iden ja muiden nuorten seassa.
t. 2 vuotta sitten valmistunut 4-kymppinen lääkäri.
ko henkilö olis sitä aina tuonut negatiivisesti esiin.
Eli rinta rottingille ja ole ylpeä elämänkokemuksestasi!
Mielestäni ikäsi on pelkkä etu ammatissasi. Itse synnyttäjänä tuntisin oloni turvallisemmaksi vanhemman kätilön kanssa. Ja sinulla varmaan on omaakin kokemusta synnytyksistä? Sitä paitsi, jos on vanhemmalla iällä (en nyt tarkoita sinua, ei alle 40- vee ole vanha) ottanut uuden ammatin, niin luultavasti on siitä motivoitunut ja sen näkee muutkin.
Potilaan näkökulma, jos paikalla on kätilöopiskelja niin mielummin iäkkäämpi elämää nähnyt kun nuori joka on vasta kouluelämästä tullut.
Sähän olet nähnyt ja kokenut vähän enemmän kuin nuo nuoret, sekin auttaa matkalla ja asiakkaiden/potilaiden ymmärtämisessä.