Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millaisia ääniä kuulitte synnärillä?

Vierailija
28.08.2007 |

Kuuluuko niihin huoneisiin hyvin mitä toisissa huoneissa tapahtuu?? Mulla iskis hirveä paniikki kyllä, jos kuulisin kirkunaa toisesta huoneesta :(

Kertovatko muut äidit kauhutarinoita synnytyksistään synnytystensä jälkeen? Siis siellä osastolla

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kurkunleikkaamisoopperaa onneksi. Osastolla toisten vauvat itki, joillakin vauvoilla oli kamalan raastava sydäntäsärkevä itku, joka kesti ja kesti. Oma vauva oli hiljainen hyssykkä, tuhisi vain.

Sitten päisivin oli vilinää vierailijoiden kanssa. Tapasin toisen äidin muutama kk synnytyksen jälkeen neuvolassa, tuli mulle juttelemaan ja kutsui nimeltä. Juttelin sen kanssa ja ajattelin et tuo tuntuu tutulta. Sitten kun toisen kerran tavattiin, niin sanoi, että olimme olleet vastakkaisissa sängyissä ja juteltu paljonkin. Muistanhan minä että juttelin toisen äidin kanssa osastolla, mutta en tuntenut häntä tai vauvaansa sitten ollenkaan. Nolotti, mutta niin paljon minä olin siellä huomioinut mitä ympärillä tapahtui...

Vierailija
22/25 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkään en huutanut, koska oli hyvät tropit. Ähisin vaan puskiessani lasta ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aina kuului äidin huutoa ja hetken kuluttua pienen vauvan huuto perään. Mielestäni tätä oli kiva kuunnella.

Itse en kyllä huutanut synnytyksessä -- ei tarvinnut kun ei ollut niin kauheaa.

Vierailija
24/25 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä tuntia ja synnytyssalissa lopun aikaa...Mitään en kuullut...

Meillä muuten ainakin on synnäri katutasossa, jotta sinne pääsee pöräyttymään suoraan autolla eteen. Synnyttäneiden osasto on sitten ihan toisessa päässä taloa ylimmässä kerroksessa...

Vierailija
25/25 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kivultani edes puhumaan mitään.

Osastolla olin kahden verevän ensisynnyttäjän kanssa samassa huoneessa. Ne oli elämänsä kunnossa ja puhkuivat kotiinmeno intoa, ja minä no en ollut niiin hyvässä kuosissa.