Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on myös huomannut sen, että lapsia tehtailevat

Vierailija
28.08.2007 |

ovat alempaa yhteiskuntaluokkaa. Juuri heitä, joilla ei ole kunnon koulutusta eikä oikein kiinnostustakaan sivistää itseään.

Joten verkkarit kunniaan ja lapsia tehtailemaan. Sillä tavalla voi elättää itseään yhteiskunnan varoilla vuosikausia, tekemättä mitään.

Ja juuri nämä ihmiset ovat pahimpia vinkumaan ilmaista sitä ja ilmaista tätä... hoh hoijaa..

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki perheet joissa on yli kaksi lasta? Yli kolme?

Vierailija
2/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tasan 2 sellaista naista joiden elämäntehtävä on tehdä lapsia ja valittaa että on kallista elää.

Sitten tunnen monta jopa neljän lapsen äitiä jotka käy töissä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen FM ja mies FT ja lapsia on neljä. Lapsilisät ovat tietysti melkoiset, mutta muuten en koe toisten kustannuksella eläväni.

Vierailija
4/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten hyvä, että tulevaisuudessa luuserigeenejä on enemmän kuin älykkäiden? Ja nyt rapaa niskaan.

Vierailija
5/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

marimekon verhojen perusteella perheen lastenkasvatusvirheet ja tulotason verrattuna suoraan koulutustasoon, joka on kummin kaiman anopilla.

HOHHOIJAA....

Liian paljon aikaa olla kotona ja netissä ja silleen.

Vierailija
6/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveripiirissä on kolme perhettää, joissa jokaisessa 3 alle 5-vuotiasta. Kaksi äitiä opiskelee yliopistossa ja yksi ammattikorkeassa.

Vierailija
7/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä on jo aikamoista tehtailua kun lapsia alkaa olla yli neljän.

Vierailija
8/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyspäiväraha on vielä ok, mutta tämä kotihoidontuella oleminen on kyllä aika kitkuttelua, pitäisi olla 10 lasta että lapsilisistäkään oikeasti kostuisi mitään ja sekin kyllä kaikki menisi jo varmaan ruokaan...

Vierailija
9/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikki tienaa enemmän kuin toiset.

Vierailija
10/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuvat vuokralla ja saavat Kelalta asumistuet, lisäksi vingutaan toimeentulotukea sossusta. Ja sillähän varsinki tienaa, jos lapset on tehty eri isillä niin eiku isät maksamaan. Ja jos isät ei maksa, yhteiskunta maksaa...

Vierailija
11/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehtailtu ihan kunnolla.:) Ja lisääkin saa tulla, on meillä ainakin ollut kivaa miehen kanssa.;) Tosi kivaa siis. JA kun suhde toimii ja lapsia rakastaa niin mikäs siinä.

Mieheni on korkeasti kouluttautunut, hyvässä työpaikassa. Minäkin olen kouluttautunut kolmeen eri ammattiin mutta ei niin korkeasti kuitenkaan.

Nautin työnteosta, nautin kotona olosta, nautin pienistä lapsista, elämä on oikeen antoisaa ja mukavaa!

Luulen että ap oli tekstiä kirjoittaessa todella vihreä tai vain muuten vaan huono päivä?;)

Hyvää päivän jatkoa sulle ja vedä suu korviin, iloista mieltä ja hali täältä sulle ap!

Vierailija
12/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun kaveripiirissä on kolme perhettää, joissa jokaisessa 3 alle 5-vuotiasta. Kaksi äitiä opiskelee yliopistossa ja yksi ammattikorkeassa.

ei ap

Vierailija
13/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteen asioita, jotka saattavat sattumalta jossain tapauksessa päteä/korreloida keskenään.

Faktapohja puuttuu, mutta mitäs siitä, kun imetyshormonipöllyssä eivät aivot kykene faktoja käsittelemään. Silloin on hyvä edetä tunne ja ennakkoluulopohjalta.

Tähän vaivaan ei auta edes korkea sosiaaliluokka.

Vierailija
14/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vähän aikaa sitten lehtijutun asiasta.

Vierailija
15/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v viimeisen kerran. Sovin siis ap:n kategoriaan. Vasta 5v olen ollut työelämässä.

Vierailija
16/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä lapsia tekee paljon köyhin kansanosa, joka saa siitä tuloja, työkielteisin kansanosa, joka välttyy näin töihin menolta ja varakkain kansanosa, jolla on siihen oikeasti rahaa.

Vierailija
17/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa en edes tiedä ketään joka olisi " tehtaillut" lapsia. Miten lapsia edes tehtailaan?

Vierailija
18/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul on 3 lasta ja yliopistokoulutus takana! Lisää lapsia suunnitteilla. + tiiän muitakin korkeasti koulutettuja mm. ekonomi 4 lasta jne

Vierailija
19/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

talo on kohta maksettu, 2 autoa pihassa ja kulken töissä. Verkkareita käytän aina sillon tällöin.

Jaah, mulla on oikeastaan elämä aika mallillaan ja asiat hyvin.

Vierailija
20/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittelen tässä syksyllä tohtoriksi, mieheni on DI. Meillä on neljäs tulossa. Minä haaveilen viidennestäkin vielä, mutta miehen mielestä alkaa lapset riittää...

Käytän kyllä verkkareitakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi