Auttakaa; paljonko kannattaa maksaa käytetystä Remu vk-haalarista?
Kosteussuojattu kuulemma on. Ja mitähän tuo maksaa uutena? Vastaako todellakin Reimatecia..? Olisi pikku kiirekin...
Suurkiitos vastaajille! =)
Kommentit (15)
Täytyy vielä pohtia, hakisinko sen sittenkin uutena vai...
=) =)
Mun oma kokemus on, että yläosan kangas ei ole yhtä paksua kuin Reimatecissä eivätkä saumat ole teipattu (alaosassa on). Huppu on kiinteä (Reimatecissä irroitettava) eikä mitään pystykaulusta ole. Pääntie aika avonainen ja tarvii jonkun kaulurin tai huivin. Hyvä, kelpo haalari. Käytetystä hyväkuntoisesta maksaisin max. 30 euroa.
Meillä ollut ainoastaan yksi Remun vk-haalari, keskimmäisellä lapsella, ja sen ostin käytettynä (kuin uutena), ja siinä ainakin oli " teipatut" saumat, eli kyllä ihan vedenpitävä oli.
Ja hyvä haalari oli muutoinkin :)
Voisin ostaa vastedeskin Remua, uutena tai käytettynä.
Vk-haalareista kokemusta myös Reimatecistä sekä Lassietecistä, sekä Jonathanista, eikä mistään noista pahaa sanottavaa löydy.
kenelle lapsista olet sitä ostamassa?
(ei tarvitse nimiä laittaa... ;))
Mietin vaan, että JOS uutena ostat, niin olishan siitä ehkes puvuksi seuraavallekkin, ellei sitten perheenne pienimmälle tuu....tai kenties käyttöä vois olla vielä tulevaisuudessakin... ;)
Musta tuo on kuitenkin aika paljon; käytetystä... Siksi vähän apuja kyselen ;-).
Ja kun nyt tosiaan alkais jo olla totista tarvetta haalarille, jotain lämpimämpää pitäis pienelle päälle löytää ;-).
Mahtaako olla missä kunnossa?
Eihän pikkulasten vaatteet tietty niin kulu, mutta...jos on pikkuisella ollut päällä, joka vaikka konttaillut hiekalla/asfaltilla, niin ei välttämättä järin hyvässä kunnossa oo ;O
Muistelen, että kun meidän kuopus oli pikkuinen, taisin ekan pikkuhaalarin ostaa (vaunuhaalarin jälkeen) Jonathanin, ja märillä keleillä vedin päälle vielä kurikset (kokoa 80 cm ;) ).
Pahus, meillä olis pieniä sinisävyisiä vk-haalareita (ja niihin sointuvia hattuja), mutta...en raaski vielä luopua niistä...uuden käyttäjän toiveissa ;)
Jonathanin ja Lassien haalareita saa kyllä tuohon hintaan jo ihan uusinakin.
Vaikea sanoa, aika " kipurajoilla" on kyllä, ostaisinko tuohon hintaan käytettynä...
Toivottavasti löydätte pikkuiselle haalarin, uuden tai käytetyn ;)
tosin talvimallin hintaan 20eur, koko 92. ilmeisesti oli aika halpa...
Itse en maksaisi. Mulla kaapissa 80cm Remu, joka kuopukselle liian iso ja ajattelin 25e hintaa posteineen, jos nyt saan edes laitettua myyntiin...
Minusta 30% uuden vastaavan hinnasta on ok eli minä en kyllä yli 25 euroa maksaisi käytetystä Remusta. Nyt on kyllä tilanne vähän se, että on melkein myyjän markkinat sillä kaupoista ei juuri enää löydä uusia välikausihaalareita... itse ostin just meidän pikkuiselle haalarin hintaan 75 euroa, kun kaikki siedettävän hintaiset oli varmaan myyty jo alennusmyynneissä loppuun ja tasan tuon yhden kosteussuojatun välikausihaalarin nyt enää löysin siedettävällä etsimisellä.
mutta olisin jättänyt ostamatta jos olisin tiennyt minkälainen haalari on. Yläosan saumoja kun ei ole teipattu niin muutaman kerran kun on ruvennut satamaan (kaatamalla kylläkin), niin tyttö on ollut litimärkä. Lisäksi tuo haalari on ollut meillä käytössä kakkoshaalarina ja päällä ehkä semmonen 10-20 kertaa ja polvet on nyt jo kamalan näköset vaikka tyttö ei edes konttaile pahemmin maassa. Ja reimatecin haalari joka ollu pääasiassa käytössä on aina pitänyt tytön kuivana ja polvissa ei näy käytönjälki ollenkaan..
Kesälomalla kiertelin Turussa yhdellä kirpputorilla (nimeä en muista) ja silmiini osui Remun (waterfree) vk-haalari. " Ikää" en haalarille pysty sanomaan mutta oli tosi hyväkuntoisen näköinen. Hintaa oli 8,50e! Nyt harmittaa etten sitä silloin pojalle ostanut, vaikka vk-vaatteet meillä onkin jo kunnossa :)
Eli siis en maksaisi käytetystä tuota ap:n mainitsemaa hintaa. Ihmettelen muutenkin esim. huutiksessa joidenkin maksamia taivaita hiveleviä summia kuitenkin käytetyistä vaatteista!
Taidanpa nyt jättää haalarin tuon ostamatta. En siis ole nähnyt sitä " livenä" , vaan vain kuvia haalarista. Ihan siistiltä kyllä näyttää, mutta postareineen on sitten jo 42e... Ja palautusoikeuskin puuttuu, ikinähän ei voi tietää, onko koko sittenkään se oikea.
Toivottavasti jostakin löytyisi meillekin se sopiva haalari täksi syksyksi. Metsästys jatkuu... ;-)
Itse maksoin poikien Remu haalareista uutena 84,90,- (vyötärömallinen) ja 64,90- (babymallinen).
Just katselin mm. Prismassa Remun vk-haalareita, ja maksoivat 79 e.
Ehkes puolet tuosta olisin itse valmis maksamaan siistikuntoisesta (semmoisesta, missä ei ole karhentuneet polvet ja peffa!) käytetystä.
t: Muumis ;)