Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaverini ei aio imettää.

Vierailija
28.08.2007 |

minun mielestä hyvä äiti edes yrittää, eikä tee lapsen terveydelle huonoja päätöksiä.

kaveri väittää että mies ei sitten enää kiinnostuisi hänen tisseistään, kun ei tahdo maitoa suuhunsa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä maitoa tarvitse pumpata, jos pyytää synnärillä maidon nousun estävän lääkkeen. Itse pyysin lääkettä, eikä tarvinnut pumppailla.

Vierailija
2/8 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon ei kenelläkään muulla ole mitään sanomista!!!!!!!!!!

Jokainen tekee omat ratkaisut ja ei se tee hänestä sen huonompaa äitiä imetti hän tai ei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko selittämään ummet ja lammet, ja kuitenkin saa paheksuvia katseita ja saarnoja huonosta äitiydestä? Vai voiko rohkeasti vain sanoa että hei, tää nyt ei oo mun juttu?

Koska jos se tuntuu hemmetin pahalta äidistä, niin onhan siitä jo haittaa äiti-lapsisuhteenkin kehittymiselle. Jos koko ajan pitää pelätä koska se lapsi

taas

haluaa ruokaa. Äiti masentuu, ja lapsi ei saa sitä oikeaa läsnäoloa ja hoivaa (siis äiti paikalla ja hoivaamassa, muttei kuitenkaan " paikalla" ).

Vierailija
4/8 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisen päätöksiä on paha mennä muuttelemaan.

Vierailija
5/8 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sektiot ja imetykset. Mitäs puuttuu, no päivähoidosta voisit vähitellen aloitella.

Vierailija
6/8 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se sitten niiiiiin tappavan huono valinta muka? ainakin tietää tasan tarkkaan minkälaista maitoa lapsi saa ravintoarvollisesti. eikä tarvitse miettiä omia syömisiään ja juomisiaan niin tarkasti, mieskin pääsee osallistumaan lapsen hoitoon enemmän, äiti saa levättyä enemmän kun välillä mieskin voi herätä yösyötölle, lapsi saa samaa läheisyyttä kuin imetyksessäkin myös pullolla jne.

ainoa isompi " huono" puoli on että joutuu sitten itse lypsämään maitoa rinnoista ettei pakkaudu (tosin tämänhän muuten voi yhtälailla antaa vauvalle) ja kaverisi ei ole ottanut huomioon sitä että maito nousee joka tapauksessa vaikkei imettäisi, joten sinänsä huono perustelu ettei imetä on ettei halua pilata rintojaan maidolla (ja ehkä myös rupsahduksella, tämänkin ne tuppaa usein tekemään joka tapauksessa vaikkei imettäisikään).

Vierailija
7/8 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on se että lapsi ei saa vasta-aineita, jotka auttavat sitä vastustamaan eri tauteja.

Kaverisi syy oli eittämättä hieman huonomman puoleinen, mutta yhtäkaikki se on hänen syynsä, ja hänen asiansa. Sinulla saa olla mielipiteesi, toki.

Vierailija
8/8 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta olen yrittänyt imettää ja se on ihan hirveää, koskee ja on ällöttävää ja joutuu katsomaan tarkasti kaiken mitä suuhunsa pistää.

Ihan varmasti en enää ikinä vaivaudu, miksi äitiyden pitäisi muka olla kärsimystä ja kidutusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme