Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osittaisesta hoitovapaasta

27.08.2007 |

Kokemuksia osittaisesta hoitovapaasta...

Miten ootte työpaikan kanssa sopineet? Työaika? Vai onko työpaikka jättänyt myöntämättä? Mitä ollu perusteita, jos ei myönnetty? Minkäalan työpaikka kyseessä?

Minä hakenu osittaista hoitovapaata ja näyttäs siltä että ei tulla myöntämään. Kyllä harmittaa!

Kiva ois kuulla miten muilla menny...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten eihän työnantaja voi olla sitä myöntämättä. Sellainen rajoitus siinä taitaa olla, että on täytynyt olla saman työnantajan palveluksessa vähintään 6 kk viimeisen vuoden aikana.

Työpaikalla tosin moni on ollut ja osa on tehnyt lyhennettyä päivää ja osa tehnyt 4-päiväistä työviikkoa. Se täytyy sopia työnantajan kanssa.

Terkuin,

Likk@

Vierailija
2/4 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi osa tekstistä pois, eli itse en siis vielä ole ollut osittaisella hoitovapaalla, mutta meillä töissä moni on ollut...

Likk@ :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikki saaneet osittaisen, jotka ovat halunneet. Siihenhän pitää olla kunnon perusteet, että työnantaja voi kieltää. Valtion virastossa olen töissä (toimistotyö), eikä osittainen hoitovapaa haittaa työn tekemistä. Teen siis 4 päivää viikossa.

Vierailija
4/4 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osittainen hoitovapaa on vanhempien oikeus, mutta kyllä se vaan niin ikävä kyllä on että se on harkinnanvaraista ja niin ollen työnantaja voi siitä kieltäytyä.

Minä töissä kunnallisessa päiväkodissa ja minulle ei olla myöntämässä osittaista, vaikka olen varmasti kaikkeni yrittänyt. =(