Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä kysymys: Mitä ruokaa muiden 3-veet syö kiinalaisessa?

08.12.2006 |

Mä olen itse käynyt kiinalaisessa vain kerran, enkä enää edes muista, mitä vaihtoehtoja siellä oli ruokalistalla. Huomenna ollaan menossa perheen kesken kiinalaiseen, eikä mulla ole hajuakaan, onko siellä meidän 3-veelle jotain sopivaa syötävää... Poika on kyllä muuten aika kaikkiruokainen, mutta kasvikset/vihannekset ei oikein uppoa. Laittakaa tähän esimerkkejä ruoista, joita teidän 3-veet syö kiinalaisessa! Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastavat kevätkääryleitä (tilataan alkuruuaksi)!! Sitten syövät riisiä ja mietoa lihaa. Kana ainakin on pehmeää. Jälkiruuaksi jäätelöä ja banaania. Nam!

Vierailija
2/3 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v ja 3v lapset, jotka rakastaa kiinalaista ja myös tulisemmat menee, tottumiskysymys. Banaani jätskin kanssa on ehdoton jälkiruoka. Mutta ne kaikki uppopaistetut ruokalajikkeet on parasta, tottakait...

Meillä muuten tilataan yksi aikuisten annos puoliksi kahdelle lapselle, kun meidän kiinalaisessakin lapsien annokset kun on ikävä kyllä sitä ranskalaiset-nakit -linjaa, mitä en oikein ymmärrä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäkää tarjoilijalta ehdotuksia miedoista ruoista ja maistelkaa kaikki kaikkia ruokia. Näin löytyy teidän perheenne ja lapsenne mieliruoat. Seuraavalla kerralla voitte sitten tilata sen " parhaan" ruoan edelliseltä kerralta ja pari uutta kokeiltavaksi...

Aluksi voisi kokeilla vaikka hapanimelää (kanaa tai possua), naudanlihaa ja sipulia, sekä paistettua riisiä (näissä on erilaisia vaihtoehtoja ja sisältävät esimerkiksi vaikkapa katkarapua, ananasta ja vihanneksia - ovat vähän kuin risottoa).

Ja jos ruokaa jää paljon yli, niin pyytäkää tarjoilijaa pakkaamaan loput teille mukaan.