Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän apua parisuhteeseen kysyisin

Vierailija
27.08.2007 |

10 vuotta ollaan oltu kimpassa, lapsia 2 alle 3 vuotiasta. Mies on pettänyt paljon ainakin 3 pidempää juttua ja lukuisia lyhyempiä. Nyt on käynyt niin että olen auttamattomasti rakastunut toiseen ja hän minuun. Pariterapiat ym ollaan juostu ei apua ja mies ei halua erota. Petti pariterapiankin aikana.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvan jättää petturimies? Neuvoja miten mies lopettaa pettämisen? Miten pariterapiasta saisi enemmän irti? Miten suhteen saisi vielä kuntoon? Miten erota? Miten aloittaa suhde sen toisen miehen kanssa johon olet rakastunut?

Vierailija
2/4 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ihan hukassa . .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä kuitenkin tiedät, sisimmässäsi?

Näin nyt äkkiseltään tuntuu että kun olette terapiassakin käyneet ja mies silti petti niin se varmaan pettää jatkossakin. Ja jos itse olet rakastunut toiseen niin olet varmaan aika kypsä miehen pettämisiin ja kaipaat jotain muuta. Mut mikä suhteessa on pitänyt tähän asti ja saanut taistelemaan sen puolesta? Lapsetko? Vai onko teillä sellaisia hyviä asioitakin suhteessa joiden puolesta on kannattanut yrittää?

Vierailija
4/4 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietoisuutta siitä että toiseen voi luottaa sataprosenttisesti. Sitä ei tämä suhde tule koskaan antamaan. Hirvittää kun tytöt on niin pieniä, mä en olis koskaan halunnut olla yksi niistä lukuisista yksinhuoltajista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi