Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan saanut kaksosia pelkosektiolla? OV.

Vierailija
27.08.2007 |

Tiedän, että aika suunniteltuun sektioon annetaan n. rv 36-37. Kaksoset syntyvät melko usein ennen noita viikkoja. Ihan mielenkiinnosta kysyn, miten sektioaika hoidetaan jos kyseessä on raskaus joka todennäköisesti kestää tavallista lyhemmän ajan?

Mielellään tietoon perustuvia vastauksia eikä spekulaatioita. Asia ei koske minua, olen vain utelias.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ainakaan mitään tollasta puhuttu.. Sain ajan käynnistykseen rv36+5 suuren painoeoepäilyn takia..

Vierailija
2/6 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa synnyttää alakautta, ja äitiyspolilla rampataan tiuhasti. Niin että kyllä sen sektion ehtii sopia monta kertaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkosektio on suunniteltu sektio ja siihen saa ajan yleensä noilla viikoilla (tiedän koska siskolleni annettiin aika). Kysymykseni kuuluu, miten pelkopotilaan kanssa menetellään, jos vauvat alkavat syntyä ennen sektiopäätöstä?

ap

Vierailija
4/6 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitte että sektio tehdään kun synnytys käynnistyy, ei kai siinä muuta tarvita. Varsinkin kun kyseessä on kaksoset ja jos toinen sattuu olemaan muussa kuin raivotilassa niin sektiohan on mitä todennäköisin muutenkin. t. Kaksoset alateitse ja sektiolla synnyttänyt.

Vierailija
5/6 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sektio tuli automaattisesti.

Vierailija
6/6 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytys käynnistyisi ennen aikojaan (niin kuin yleensä käy), sinut sektioidaan (paitsi jos käy niin kuin itselleni kävi että A ehti syntyä niin nopeasti, hyvä että päästiin sairaalaan asti, B sitten syntyi hätäsektiolla perätilan vuoksi).(A:n synnyttäminen ilman kivunlievitystä ei muuten tuntunut juuri miltään kun oli niin pieni).