Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yhteistä teillä on miehenne kanssa?

Vierailija
27.08.2007 |

Millaisia asioita teillä on miehenne/ poikaystävänne / miesystävänne kanssa, jotka teitä yhdistävät? Eli siis sellaisia asioita, jotka molemmat kokevat yhteiseksi jutuksi.

Tarvitaanko tasapainoiseen ja onnelliseen parisuhteeseen yhteisiä harrastuksia tai kiinnostuksen kohteita? Riittääkö se, että on samanlaiset elämänarvot, mutta ei yhteisiä harrastuksia?

Vaikuttaako asiaan se, jos molemmat harrastavat tai ovat kiinnostuneet kovin erilaisista asioista? Tarvitaanko silloin jokin yhdistävä harrastus?

Ja nyt toivoisin vastaukseksi muutakin yhteistä kuin lapset ja asuntolaina.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samanlaiset elämänarvot. Tykätään myös samoista asioista muutenkin. Meillä on kohtuullisesti sama käsitys esim. siitä, mihin meidän perheen rahat käytetään. Sekä samanlainen käsitys lasten kasvattamisesta. Tietysti asioista pitää myös puhua, jotta saadaan elämään yhteinen linja. Ja on meillä tietysti myös lapset ja asuntolaina...

Vierailija
2/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oon varmaan aika huono tähän vastaamaan...

Yhteiset harrastukset kai ois kiva ja yhdistävä juttu... Tai edes jossain asiassa yhteiset päämäärät...

asuntolaina =D hih...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia taas ovat lempiliikuntamuodot. Mies pelaa sählyä, jalista ym., minä taas tykkään tanssillisista jumpista. Mies ei myöskään ole yhtään musikaalinen, minä olen.

Minusta erilaisuus arkisissa asioissa ei haittaa, päin vastoin se rikastuttaa perheen elämää. Tärkeintä on, että perusarvot ovat samanlaiset.

Vierailija
4/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-usko

-riskin karttaminen

-turvallisuushakuisuus

-lastenhoitotavat ja -tavoitteet: halutaan tarjota perusturvallinen koti ja rauhallinen arki

-haaveillaan suurperheestä

-huumorintaju

-elämäntavat: tykätään tilata pizzaa ja käydä ulkona syömässä lasten kanssa

-ei kaivata luksusta

-tehdään samanlaista työtä (IT-ala)

Vierailija
5/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme suunnilleen yhtä älykkäitä ja lahjakkuutemme täydentävät toisiaan. Ymmärrämme parisuhteen arvon ja tajuamme, että sitä pitää jatkuvasti rakentaa eikä repiä.

Vierailija
6/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaatteet;)

Vierailija
7/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- yhteensä viisi lasta vaikkei yhtään yhteistä

- sielunkumppanuus