Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** JOULUTÄHTÖSTEN alkuviikko **

27.08.2007 |

Mammat pinoon, pomps!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä on menny tää viikko sit kuiteski ihmeen nopeesti ku nyt jo vedellään loppu viikkoa :)

jos jollain oli se mese niin lisätkää mut listaan: millupillu@hotmail.com

edelleen hävettää toi osote *naama punasena*

mulla olikin jo pimmin, nanin ja soneten meset lisättynä MUT NYT MYÖS MUUT MUKAAN LISTOILLE!!! on mukava jutskailla reaaliajassa ja vaikka kimpassa ;D

meille ei sen kummempii tänne: Lenni ei ryömi viel eteenpäin ku peruuttelee taaksepäin.ei istu myöskään. ihme pelleilijä siitä on tullu, osaa karjua ja kiukutella sekä pelleillä meille. välillä silmiään laittaa velmusti kiinni ja jämistelee ihmeellisesti. tekonaurua osaa myös vääntää. kerran tässä sanoi monta kertaa peräkkäin ett äiti . ihan selvästi oli äiti-sana mutta en usko että tarkotti äiti äitiä sillä.

osaa myös katsoa lamppua kun kysyn että missä poppa on ;D ihmeellistä miten noin pieni voi jo osata ja tajuta.... välillä vilkuttaa kun sanoo että hei hei!

jätkällä tulee ikää siis 8kk ens kuun alussa.

mutta nyt kahvikupposta naamariin että pysyy hereillä. nimittäin lenni ruvennu nousemaan jo seiskalta jos ei vähän ennenkin jo...hoh hoijaa! vasta nukkui viel 9-10 asti mut ne ajat on sit näköjään takana päin :(

Vierailija
22/27 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adam on taas korvatulehduksessa...

Oltiin eilen 8kk neuvolassa ja siis sit lääkärille sanoin et katsoppa samalla korvat kun herralla on nenä vuotanut pari päivää, no tulehdus tietty oli se selvittää kyl sen et miks ei nukuta tai siis nukutaa viel huonommin kuin normaalisti.

Piti kans tuota Kirsikan juttua kommentoida, et kyl saa rouvan jutut naurun töölökin aikaan :D valitettavasti laulu vikkejä ei täältä löydy, meil on aika paljon käytössä ruosinkieliset laulut ja sit jos ei ole sanoja niin soitetaan kitaralla. Aatun suosikki on masusta asti ollut pokahontasista sen värit tuulen vai mikä sen nyt sit onkaan.. Ihme ja kumma, päivänäde ja menninkäinen.. on kans top 5 listalla.

nyt siivoomaan kun herra nukkuu..

nefili ja A the potilas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun Adamille pikaista paranemista! Ei oo kivoja nuo korvatulehdukset =/

Kiva kuulla että Rusinan yö oli menny hyvin =) Heh, saapa nähdä milloin meillä siirretään poju omaan huoneeseen ku mua hirvittää sekin ajatus että pitäis siirtää viimeistään sitten kun seuraava syntyy =D Lassia ei välttämättä haittais, mutta enhän mä voi nukkua ilman sitä pientä tuhinaa joka kuuluu vierestä =)

Meidän ressukalle ei lauleta yhtään mitään =( Mä en oo oikein koskaan välittäny laulamisesta ja oma ääni hirvittää itseäkin niin en rääkkää lasta =) Mies on tainnu joskus lurauttaa jotain kun eihän noilla miehillä oo ikinä huono lauluääni - varsinkin jos on unilaulut kyseessä =)

Lassi on ollu hurjana tänään ja nousi aamulla pinnasängyssä 2 kertaa seisomaan ja vielä lattiallakin 2 kertaa! =o Minä oon täällä hätää kärsimässä ku eihän tuo poika pysy edes polvillaan eikä osaa siitäkään laskeutua ilman muksahdusta ja huutoa - ja nyt meinaa jo nousta seisomaan! Voi apua... Mä oon alkanu ihan tosissaan miettimään sitä kypärää ku ei ennätä edes syömään ku pitää olla vahtimassa yhtä, ettei kolhis itteään kovin pahasti... Huoh...

Onhan tuo siis kiva että osaa nousta ja kyllähän sitä on ylpeä ja kehuu, mutta huoli on suuri kun poika on vielä niin pieni =)

Tuo meidön neuvolan täti muuten sanoi mulle että mun pitää alkaa syömään d-vitamiinia ku syksy lähestyy ja oon raskaana... No, minähän pistin tänään lusikkaan Lassin Jekovit-tippoja ja hulautin suuhun... Hyi hemmetti!!! Ne maistu aivan kauheen kauheen kauheelta ja piti juoda päälle vettä ja mehua ja ottaa vielä sisu-pastilli ku se pirtun maku ei hävinny suusta millään :S En kyllä enää ikinä koskekaan noihin tippoihin vaan käyn hakemassa apteekista tabletteja ja en kyllä enää koskaan anna Lassille noita pelkästään vaan sekoitan ruokaan... Ressukka joutunu kokemaan noin kauheen " makuelämyksen" joka aamu ku äiti oli pöljä eikä maistanu niitä heti alussa =(

Poju nukkuu päikkäreitä joten taidanpa lähtä naamanpesulle ja muihin hommiin mitä ei nykyään ennätä tekemään tuon urheilijan hereillä ollessa =)

Pimmi ja Lassi

Vierailija
24/27 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli alakerta siivottu ja ennen ylös siirtymistä kuppi kahvia ja LEIKKIMIELINEN tehtävä " tytöille" :

Kertokaas yhdellä sanalla mitä teillä tulee mielee kustakin nimimerkistä:

Osan olette tavanneet ja osa on nähty kuvista ja jotkut on vaan virtuaali tuttuja... mut silti...

Ja tässä minun listaa:

Kirsikka = hauska

Muttermommy= Empaattinen

MsCruiser=pedantti(siis ihan positiivisessa merkityksessä)

Pimmi= kiltti

Äitikuu=topakka

Tinuri=lämminsydän

Raupotar= päättäväinen

Miilukka=räväkkä

Tässähän näitä...

nefili

Vierailija
25/27 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukuttiin viime yönä 9,5 h vain kahdella syötöllä, jee! Tyttö on nukkunut jo yhdet tunnin (!) pituiset päiväunetkin. Kyllä on eri lailla virtaa tänään!

Meillä opetellaan uutta taitoa: [b]seisomista ilman tukea[/b]! Tukea vasten on noustu seisomaan reilut 1,5 kk, kohta 2 kk. Saapa nähdä, koska otetaan ekoja askeleita ilman tukea. [b]Lumi[/b] taisi ottaa jo ekoja haparoivia askeleita jo jokin aika sitten? Onnittelut tässä samalla [b]Lassille[/b] uudesta taidosta. Pimmille voin kertoa, että meillä opittiin laskeutumaan noin parin viikon sisällä nousemisesta. Siihen asti tyttö karjui, kun tarvitsi apua laskeutumiseen. Konttauskypärä voisi olla hyvä idea teille, jos lapsi vain kopsuu itsekseen alas. :-)

[b]Esikoinen[/b] jää tänään pitkälle lomalle päiväkodista. Hän saa leikkiä ensi viikolla serkkujen kanssa ja sitten lähdetäänkin kohta mummoloihin pariksi viikoksi. Poika on ihan innoissaan, kun pääsee sinne lentämällä. Hän tietää nimittäin Kehä I:llä jo, että matka on piiitkä, kun autolla mennään. On ihmeellistä, miten kärsivällisesti hän kuitenkin jaksaa istua. Tytöllä ei kyllä taida olla niin hyvät hermot autossa istumisen suhteen.

Minun on pitänyt jo pari kertaa huhuilla [b]mutter-mommya![/b] Eli missä sitä piileskellään?

Oli tosi kurja kuulla, että [b]Adamilla[/b] on korvatulehdus? Miten se oireilikaan?

Jaaha, nyt tyttö kaipaa seuraa.

Iituli

PS. En voi osallistua tuohon gallupiin, koska muistan NIIN huonosti kaikkien nimimerkit. Anteeksi vaan. No, Pimmin muistan suuresta myötätunnosta ja muiden tsemppaamisesta omienkin murheiden keskellä. [b]Pimmiltä[/b] onkin pitänyt kysyä, että oletko iloinen, että ehdit raskautua ennen diagnoosia? Ehkä se oli kohtalon johdatusta? *lämmin halaus*

Vierailija
26/27 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille tsemppauksista. Olette ihania!

Kyllä mä uskon että tämä tästä lähtee nyt pikkuhiljaa selkiytymään.. asioilla on aina tapana järjestyä. Asuntoa etsin, mikä ei olekaan ihan helppo tehtävä: tarpeeksi suuri asunto, siisti, hyvä sijainti, lähellä palveluja, kuitenkin edullinen vuokra (vuokralle siis ainakin aluksi).. mahdoton yhtälö tuntuu olevan..

Onneksi ei sentään ole kiire, saan siis rauhassa hoidella asioita, eikä tarvitse hätiköidä myöskään asunnon ym. suhteen.

Erosta tulee näillänäkymin (ONNEKSI) sopuisa, tai ainakin niin sopuisa kuin ero yleensäkään voi ikinä olla.

Ihanaa, ei siis tarvitse suuria siirtoja tehdä hätiköiden. Sehän tästä vielä puuttuisi, kun on muutenkin vaikeaa.

Listasinpa minäkin mielikuvat yhteen ja tässä tulos: Olen teidän mielestänne " Avarakatseinen, empaattinen superäippä, varsinainen mutteri-äiti!" ;D

Juup.. vielä kun tunnistaisin itsekin itseni tuosta kuvauksesta! XD

Ja sitten PikkuPojuun: PikkuPojulla on nuha.. kuumetta ei ole onneksi, mutta täytyyhän tuota lääkärillä käyttää kun yskä on melkoinen..

Ruokahalu on onneksi ennallaan, PikkuPoju syö enemmän kuin noi meidän isommat lapset yhteensä! PikkuPoju syö nykyisin kolme lämmintä ateriaa päivässä, kaksi välipalaa ja kaksi puuroateriaa..! Silti poika on pieni kuin perhonen. Toisaalta kyllä kuluttaakin paljon kun kävelee tukea pitkin, konttaa vauhdilla.. sata lasissa aamusta iltaan. Yöt nukkuu kuin unelma, parit maitohörpyt ottaa yössä, mutta näihin en edes itse herää kunnolla..

Nyt ei kyllä ajatukset pysy kasassa.. palailen taas kun jakselen :)

-mm- ja vauhdikas PikkuPoju

Vierailija
27/27 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt muutama " analyysi" nimimerkeistä jotka muistin satavarmasti.

Pimmi: reipas

Rusina: tarmokas

Nefili: hassunhauska ;)

Iiituli: empaattinen

Tinuri: Ihana!

Äitikuu: fiksu

Päivikki: kärsivällinen

Nesselia: herttainen

MrsCruiser: topakka

Miilukka: villimimmi

Tämä räkäpää menee nyt sohvalle, sisarukset lähtivät ulos pallottelemaan. Akseli on pallomiehiä, kaiken kokoiset pallot on pop. Tissiä syödessäkin pitää molemmin käsin " pallosta" kiinni.

Kirsikka ja Akseli melkein 8kk