Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitoksia " ystäväiseni" talo-joulukortista, ihanko tarkoituksella väänsit puukkoa haavassa?

Vierailija
20.10.2008 |

Kuva oli kyllä kaunis, talvisen maiseman keskellä kauniisti jouluvalaistu uusi omakotitalo. Mutta tiesit kyllä, että olen aina haaveillut omakotitalosta tämän kerrostalokaksion sijaan.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauraa lapsettomille. No, senhän he ansaitsevat, kun ovat muutenkin ihmisinä kakkoslaatua.

Vierailija
22/42 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä me ystävien kanssa olemme sopineet, että kaikki ostavat ITSE sellaisen joulukortin kun haluaa, sujautamme ne pikkujouluissa toisillemme ja niin ystäväni lähettävät minulle itse ostamani kortit ja he saavat minulta omaan joulusisutukseen ja tunnelmaan sopivia kortteja. Kätevää ja huomaavaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa oli jeesus lapsi seimessään!

Tuli pikkasen pahamieli monestakin elämäntilanteeseni vittavasta asiasta!

- Olen aina halunnut että pyhähenki tulisi ja kiksauttaisi pakuksi:( ->ei ole tullut!

- Mistään en ole löytänyt noin hienoa kehtoa->kortin lähettäjällä juuri samanlainen puinen kehto:(

-kahden tyttölapsen äiti...miksen koskaan saanut poikaa!

- ja taustalla vielä suuri ulkorakennus johon minulla ei koskaan olis varaa:(

-ja vielä ne eläimet kaikki..joille olen allerginen!

kohta hajoo pää teijän joulukortti itkuista...voisin ensi jouluksi perustaa palvelun av:läisille joiden joulukortit ei miellytä..ni laita osoite ni tulen räjäyttämään tein postilaatikon ni ei tarvii mennä sinne hakemaan noita masentavia joulukortteja!

Vierailija
24/42 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä edes marraskuu ;)

Vierailija
25/42 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi topakat av-mammat on jo tänkin joulun juhlineet, niin voi alkaa suunnittelemaan ensi juhannuksen viettoa minuuttiaikatauluineen. senkin voisi viettää jo vappuna, mutta ääh, eihän silloin ole vielä jäätkään lähteneet järvestä.

Vierailija
26/42 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten sain serkultani kortin, jossa amerikkalainen hou hou-pukki joi pullosta. Oma isäni tukehtui viinaoksennukseensa.Hyvä tilannetaju sukulaisella, oli hautajaisissa ja kaikkea.

Vierailija
27/42 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelen, että jollekin ihmiselle ei ainakaan voi puhua jostain asiasta, niin sanon sen varmasti kun ajattelen sitä. Esimerkiksi alan vaahtoamaan jostain ydinperheen tärkeydestä kun kaveri on juuri eronnut. En tee sitä ilkeyttäni, vaan suu puhuu mitä mielen sopukoissa on, ennen kun ehdit kissaa sanoa. Voisin hyvin laittaa jonkun juuri täysin sopimattomat kortin jollekin tutulle, kun alitajunta laittaisi valitsemaan sen huonoimman mahdollisen kortin ko. ihmiselle.

Vaikka suurin osa näistä viesteistä oli vitsillä kirjoitettu, niin oikeasti näitä tilanteita sattuu, eikä takana ole aina ilkeys.

Vierailija
28/42 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten sain serkultani kortin, jossa amerikkalainen hou hou-pukki joi pullosta. Oma isäni tukehtui viinaoksennukseensa.Hyvä tilannetaju sukulaisella, oli hautajaisissa ja kaikkea.

Siis ihan oikeasti, meinaatko että tuossa kortissa oli joku piiloviesti sinulle... hohhoijaaa. En tunne serkkuasi, mutta vaikea uskoa että kukaan tommoisilla asioilla leikkisi.

Jotenkin näissä kortti-hömpötyskeskusteluissa monesta kirjoittajasta paistaa läpi ihan hirveä itsekeskeisyys. Pitkälle tulkitaan jotain hiivatin korttien ja niiden kuvien merkitystä. Herätkää! Ei koko maailma pyöri teidän ympärillä, ja VAIKEA uskoa että ihmiset käyttää joulukortteja tai vastaavia PIILOVIESTEIHIN :O Relatkaa hyvät ihmiset vähän! Kortti on vain pala paperia ja sen lähettäjä on mitä todennäköisimmin ajatellut vain ja ainoastaan hyvää sen teille postittaessaan.

Ihmettelen myös sitä, että miten näillä joulukorttien ylianalysoijilla on ylipäätään aikaa vatvoa noin kovasti noita pahvilappusia :O

Niin ja sen verran minusta, että olen kärsinyt aikanaan pitkään lapsettomuudesta, mutta en kyllä tajunnut koko sinä aikana vetää hernettä nenään jos ystäviltä tuli joulutervehdys, jossa heidän lasten kuva. Nuo lapset nyt vaan on iso osa näiden ystävieni elämää, riippumatta siitä mikä MINUN elämäntilanteeni on. Miksi ihmeessä mä sitä pottuiluna pitäisin :O

Vierailija
29/42 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun piristys ja pelastus : )

ja te jotka ihan oikeasti märisette jostain vääränlaisesta joulukortista, en voi muuta sanoa kuin että sanattomaksi vetää. Teillä ei taida hirveän kiva elämä olla muutenkaan, ja syykin löytyy ihan sillä peiliin katsomisella.

Vierailija
30/42 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortista, jossa on hyväkuntoinen, asumiskelpoinen talo :(

Vierailija
31/42 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuvattoman kortin, missä sitten jokin kaunis hyvän joulun toivotusteksti. Ei sitten tule loukanneeksi ketään. Tosin se hyvän joulun -toivotuskin voi olla tietysti kyseenalainen - jotakutahan nyt on voinut vituttaa jo syyskuusta lähtien ja tollaset toivottelut lisää vain vitutusta. Ehkä vain joku neutraali "jouluja"-toteamus voisi olla sellainen varma. Miesten ja lasten nimiä ei kannata laittaa, ettei tule loukanneeksi niitä, joilla ei ole lapsia tai miestä.

Korttiaikaa odotellen...

Vierailija
32/42 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistakaa, että joulukortissa ei saa olla ihmisiä, eläimiä, kasveja, lunta, vettä, kynttilöitä, tonttuja, joulupukkia, enkeleitä, Jeesusta, rakennuksia jne. Parasta olisi valkoinen paperi, mutta sekin muistuttaa esim. lunta ja sen takia lisäksi puita kaadetaan metsästä.

Vierailija
33/42 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina halunnut aasin ja kolme viisasta miestä mutten saanut kuin sekarotuisen koiran ja kolme tyhmää miestä.

Vierailija
34/42 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä on niin rakkaita ja ihania ystäviä ettei tuollaisia tarvitse edes miettiä. Kannattaisi harkita, onko tuollaiset oikeasti edes ystävyydenarvoisia, joiden tarvitsee puolin sun toisin tuollaisia asioita miettiä.

Ja lapsettomuuteen viitaten: en todella lähettäisi omista piiperoisistani kuvia lapsettomuudesta kärsivälle ystäväpariskunnalle, jos sen tietäisin ja todella olisin tietoinen siitä, kuinka vaikeaa heillä olisi hyväksyä asiat ja todellakin uskon, että meidän ystävät ovat sellaisia, etteivät meillekkään sellaista tekisi, jos me lapsettomuudesta kärsisimme ja meille se niin vaikea asia olisi. _Täytyy kai hyvien ystävien tietää, mikä tilanne toisella on ja kuinka he asiaan kuin asiaan suhtautuvat. Ihmiset kun ovat niin erilaisia ja kokevat asiat niin eritavalla._

Voi hyvät hyssykät. Kuinka monen ystäväsi kanssa olet keskustellut että minkälaisista joulukorteista he pitävät? Ihan oikeesti. :O Veikkaisin että isolla osalla lapsettomuudesta kärsivistä ei ole mitään ongelmaa lapsikorttien vastaanottamisesta. Jotta joukosta erottaa ne jotka ei halua lapsikortteja, niin pitäisi pitää jonkinlainen gallup ennen korttien lähettämistä. :D

Itse kuulun heihin, jotka ovat lapsettomuuskriisin kokeneet. En ikinä lapsettomuuskriisin syövereissäkään kokenut lapsikortteja vittuiluksi. Nuo lapset kun ovat iso osa sukulaisteni tai ystävieni elämää TÄYSIN riippumatta siitä suodaanko minulle lapsia vai ei.

Nämä jotka ottavat joulukortit näin vakavasti ovat pahasti katkeroituneita ihmisiä, toivon että haette itsellenne apua. :(

Vierailija
35/42 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuvattoman kortin, missä sitten jokin kaunis hyvän joulun toivotusteksti. Ei sitten tule loukanneeksi ketään. Tosin se hyvän joulun -toivotuskin voi olla tietysti kyseenalainen -

Meillä taas miehen siskon mies on muslimi, ja koska on noin läheinen, niin toki tulee varmaan pyhinä käymään. Onpa se sitten noloa, kun meillä joka nurkassa on kortteja missä hoetaan joulu sitä -joulu tätä, kun toinen ei vietä joulua ollenkaan!

Jotain rajaa nyt oikeesti näihin kortteihin!

Vierailija
36/42 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauraa lapsettomille. No, senhän he ansaitsevat, kun ovat muutenkin ihmisinä kakkoslaatua.

lapsettomat tulee valittamaan siitä, että ovat saaneet "ajattelemattomilta" kavereilta lapsikortin jouluksi, niin kyllä ne silloin ne naurut ansaitsevat.

Vierailija
37/42 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettää joulukortin lokakuussa?

Vierailija
38/42 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään lapsettomuutta ja sen tuskaa aliarvioimatta; toivottavasti kaikki nyt tajuaa että se jokavuotinen meuhkaus niistä joulukorteista on naurettavaa, ja jos kortissa on kuva lähettäjän kersasta niin sillä ei ole kerrassaan MITÄÄN tekemistä sen kanssa onko vastaanottajalla lapsia vai ei, ja eikö kortin lähettäjä osaisi tarvittaessa olla pahoillaan kaverin lapsettomuudesta. Joulukortti on VAIN joulukortti, ei mikään kannanotto kenenkään lisääntymisongelmiin/-ongelmattomuuteen.

Toivottavasti kaikki ne mennävuosien lapsettomat joulukorttimeuhkaajat näkevät tämän ketjun ja ymmärtävät pointtini! Mukavaa joulunodotusta kaikille!

Vierailija
39/42 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta me heitettiin viime vuonna lasten yhteiskuva joulukorttiin.

Syy: Kaikki sukulaiset ja kummit meuhkaa kun en saa annettua kuvaa lapsista. No,siinä se on.

Yhden postimaksun hinnalla.... Olen pihi?

Vierailija
40/42 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me ollaan kasvissyöjiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi