Kiitoksia " ystäväiseni" talo-joulukortista, ihanko tarkoituksella väänsit puukkoa haavassa?
Kuva oli kyllä kaunis, talvisen maiseman keskellä kauniisti jouluvalaistu uusi omakotitalo. Mutta tiesit kyllä, että olen aina haaveillut omakotitalosta tämän kerrostalokaksion sijaan.
Kommentit (42)
arvaa haluanko mä mun tyylikkäiden joulukorttien rivistöön kuvaa niiden puolilahosta röttelöstä ja tyylittömistä ikkunaverhoista...
allergisia kuusille! Mitä ajattelemattomuutta!
Ystäväni oli saanut joulukortin, jossa oli pupuja ja poroja lumisessa maisemassa. Aika ajattelematonta kun ottaa huomioon, että kortin vastaanottajan miehen serkun vaimo joutui hirvikolariin viisi vuotta sitten. On ihan terve tosin tänäpäivänä, mutta voisi vähän käyttää empatiakykyä valitessaan joulukortteja. Kaikilla sitä ei tosin ole, se on tullut todistettua.
Mä pelkään kuollakseni TONTTUJA, ja aina meinaa sydäri tulla kun kortissa on tonttuja. Myöskin ENKELIT aiheuttavan ahdistusta, ja viime vuonna myös lumiset kun lunta ei ollut.. Innokkaana murtomaahiihtäjänä aloin itkemään kun joku oli ajattelemattomuuttaan lähettänyt talvimaisema joulukortin. :(
mä kans en voi sietää pukki-kortteja kun koko ajan sit pitää varoo et tuleeko se pukki taas pukille tänäkin jouluna :-)
Minulle ystäväni lähetti joulupallon kuvalla varustetun kortin. Tiedän olevani hieman pyöreähkö, mutta tämä meni jo liian pitkälle. Saisivat ihmiset miettiä, mitä lähettelevät!!!
Meille tuli kortti jossa oli joulupukki ja joulupukin muori. Koko viime joulu meni pilalle ja itkimme koko perhe. Siinä kortissa muori kutoi villasukkia ja meidän mummo ei ole ikinä neulonut meille yksiäkään sukkia. Eikä meidän lapset usko joulupukkiinkaan. Selvää v******a sanon minä! Välit tietysti katkaistiin tähän törkimykseen heti.
Minä taas saan aina punanuttuisten ukkeleitten kuvia vaikka kaverini tietävät että olen ihan tonttu!
kulkusista vaikka ystäväni hyvin tietää että en ole saanut miestä yli vuoteen!! onko piikittelyllä mitään rajaa???
"lapsikortti lapsettomalle"- jutusta.
ettei tuollaisia tarvitse edes miettiä. Kannattaisi harkita, onko tuollaiset oikeasti edes ystävyydenarvoisia, joiden tarvitsee puolin sun toisin tuollaisia asioita miettiä.
Ja lapsettomuuteen viitaten: en todella lähettäisi omista piiperoisistani kuvia lapsettomuudesta kärsivälle ystäväpariskunnalle, jos sen tietäisin ja todella olisin tietoinen siitä, kuinka vaikeaa heillä olisi hyväksyä asiat ja todellakin uskon, että meidän ystävät ovat sellaisia, etteivät meillekkään sellaista tekisi, jos me lapsettomuudesta kärsisimme ja meille se niin vaikea asia olisi. Täytyy kai hyvien ystävien tietää, mikä tilanne toisella on ja kuinka he asiaan kuin asiaan suhtautuvat. Ihmiset kun ovat niin erilaisia ja kokevat asiat niin eritavalla.
Ettäkö talon ostamisen voisi rinnastaa lapsettomuuteen? Ettäkö rahalla, jolla talon saa, voisi saada lapsenkin, uuden elämän. Lapsettomat ostoksille vain! Hirveää huulenheittoa! Vaikken itse lapsettomuudesta kärsi, olen seurannut vaikeaa taivalta sivusta ja myötätunto on kyllä heidän puolellaan. Täysin samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Onneksi meitäkin löytyy ja toivottavasti jokaiselle lapsettomalle pariskunnalle löytyy läheltä ystävät, jotka edes yrittävät ymmärtää ja olla tukena.
Ajatteli varmaan että me ollaan kateellisia pojista, myöhemmin se laittoi kesämökkikuvia, ajatteli takuulla että ollaan kateellisia kesämökistä.
Lapsemme on allerginen melkein kaikelle mitä siinä oli :( Kettuiluako?
Kun ollaan kaikki pahassa sikaflunssassa. Tuli tosi paha mieli!
joulumuorin sylissä pieni kissanpentu! Ja kun meidän lapsemme oli juuri hukannut uuden kissapehmonsa niin kyllä meni tuollaisesta pottuilusta joulu pilalle kokonaan!
Rahallahan sen omakotitalon saa, jos haluaa. Pankista sitä lainaa......niin mekin olemme tehneet ja velkaisia loppuelämämme!
Minulle ystäväni lähetti joulupallon kuvalla varustetun kortin. Tiedän olevani hieman pyöreähkö, mutta tämä meni jo liian pitkälle. Saisivat ihmiset miettiä, mitä lähettelevät!!!
saimme viime jouluna joulukortit *hyviltä* ystäviltä. Kortissa oli isolla kilisee kilisee kulkuset. Murruin samantien ja joulu menikin sitten aivan pilalle. Mieheltäni oli edellisellä viikolla juuri leikattu *kulkuset* pois. Ne ystävät olivat sitten entisiä ystäviä.
Voisivat vähän ajatella ennenkuin lähettävät tuollaisia kortteja.
me olemme katkeria kun asumme vaan tässä hikisessä paritalossa, omakotitaloon haikaillen. Vähän pitäis miettiä millasia kortteja lähettelee!