Mikä on lempiruokasi jos pitsoja, hampurilaisia ja muuta hapatusta ei lasketa?
Kommentit (12)
Mutta mikä olisi ehdoton numero 1? Öh, varmaan oikein hyvät itsetehdyt lihapullat oikein hyvän perunamuussin ja puolukkahillon kanssa.
Myös minun isäni tekemä jauhelihakastike on herkkua. Siihen oikeat lisukkeet ja ... njam!
Omia bravuureita on uunikala sekä lasagnette.
Mäkään en laskisi hampurilaisia ja pizzoja lempiruoaksi. Mä en syö hampurilaista edes joka vuosi.
Meillä kotona syödyistä ruoista varmaan lempiruokaa olisi vuohenjuustosalaatti, sinihomepasta tai vaikkapa uunissa haudutettu lihapata.
mitä see koskenlaskija tuo kastikkeeseen? mä laitan ihan tavallista juustoa ja hyvää tulee :P
keitetyt uudet perunat ja raikas basilika & mozzarella-salaatti.
On muuten hyvää! Mutta siinähän ei ole pastaa, vaan esim. perunaa ja munakoisoa.
Yksi mun lemppareista on munakoisogratiini (esim. mozzarella- ja parmesanjuustolla).
Muita lemppareita perinteinen pasta bolognese sekä ratatouille.
kuorit kokonaiset katkaravut, keität rapuliemen kuorista ja lisäät sitten ravut jne.?
Voi ekalla kerralla tuntua työläältä, mutta loppujen lopuksi helppoa ja aika nopeakin, ja TAIVAALLINEN palkinto odottaa!
Aina pakko tilata tuota, kun mennään kiinalaiseen ravintolaan syömään. Ei vaan mikään muu oo yhtä hyvää. :)
Smetanalohi ja perunamuussi sekä broileri-fetasalaatti
Myös valkosipuliperunakatkarapupaistos on aikamoisen hyvää. Tai kaalikääryleet (itsetehdyt, tai siis äidin tekemät - ja ikää on jo 40).... ;)
onko kaalissa ja munakoisossa paljon hiilihydraatteja?
mutta Broilerinfilee aurajuustokastikkeella ja uuniperunoilla on mun must