Kaikille kenellä kierukka ja tullut raskaaksi
Lähdin ihan kysymään sellasta kun itelläni hormoonikierukka, ja nyt epäilen että olen raskaana. Kierukka ollut jo kohta vuoden. Eli onko teistä kukaan tullut raskaaksi kierukan aikana? Ja mitä sitten jos on raskaana ja on kierukka? Tietty se pitää poistaa mutta onko miten suuri vaara saada keskenmeno jos kierukka poistetaan?
Anteeks tyhmä kysymykseni mutta pakko oli joltain kysyä.
Kommentit (3)
Mulla oli aikoinaan kuparikierukka jonka aikana tulin raskaaksi. Kierukka poistettiin n. 7-8 rv.n tietämillä eikä mitään ongelmia ollut. Terve poika syntyi!
Asiasta kymmenenteen...
Mulla on ollut hormoonikierukka nyt n. 6kk. Jatkuvasti on muuten ollut tiputteluvuotoa mutta nyt ei 5 viikkoon ole ollut mitään vuotoa. Muka väsyttää, muka rinnat aristaa, muka mieli on herkkä, muka painetta alamahalla jne.....
Itse siis toivoisin vielä yhtä lasta mutta mies ei enempää halua joten voin siis itse " tuottaa" nämä oireet. Mutta voishan se tietty olla mahdollista että olisin minäkin raskaana?!?!?!?!?
Toivottavasti sinulla menee kaikki toivomallasi tavalla!
:) HeikkoPeikko
Mä toivoisin kanssa toisen lapsen, mutta meillä mies on täysin asiaa vastaan. Olis niin kiva saada lapsi vielä, mutta meillä ei voi tietää että onko seuraavat sitten kaksoset (miehen suvussa kaksosia).
Mulla kans sama vika, voi olla että teen oireet myös itse. Muka paha olo, muka väsyttää/laiskottaa ja olo on samanlainen kuin meidän esikoisesta. Esikoista odottaessa alkuraskaudessa todettiin mulla paniikkihäiriö jota ei vielä oo ainkaan ilmaantunut =)
En ole raskaana. Apteekin raskaustesti näytti negaa, huh!