Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa olla työpaikalla niin paljon nuorempi kuin muut.

Vierailija
26.08.2007 |

Olen siis 27-vuotias ja kaikki muut ovat 50+. Tosi mukavia tyyppejä kaikki, ei siinä mitään. Mutta jotenkin sitä kaipais edes yhtä sellaista työkaveria, joka olisi lähempänä omaa ikää. Tuntuu, että tosi usein jää jotenkin ulkopuolelle kaikesta, kun ei ole muiden kanssa samalla aaltopituudella. Ja muut sitten pitävätkin vähän pentuna ja esiintyy sellasta " tytöttelyä" ja päähäntaputtelua, että " ootahan kun sinäkin vähän kasvat" . Yritä siinä sitten olla uskottava ja vakuuttava. Enhän siis ole enää edes mikään teini, mutta heihin verrattuna kyllä varmaan ihan kakara. Ja olisi mukava tavata työkavereita joskus myös vapaa-ajalla, mutta mitäs sitä sitten tekis näiden eläkeikää lähentelevien kanssa? Onko kellään vastaavaa tilannetta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siihen ei auttanut muu kuin työpaikan vaihto. Ja kyllä kannatti!

Tuntu kuin olis ollu vanhainkodissa töissä..

Vierailija
2/4 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muita vähintään 10 vuotta nuorempi ja maineeni on " villi ja vapaa" , vaikka totuus vakiintunut ja " seestynyt" . En ole mielestäni koskaan muuta väittänyt.

Kannusten kerääminen käy niin hitaasti ja tuntuu kuin pitäisi olla hyvät perustelut, kun ei vielä voi kokemuksiin pohjata.

Meilläkin hyvää porukkaa, mutta joskus ei löydy yhteistä säveltä kuin sillä, että itse joustaa ja menee vanhempien juttuihin mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteet muuttuu. Mulla oli sama tilanne kuin sulla noin 20v sitten. Nyt vastaavasti työkaverit on parikymppisiä ja itse olen " vanha kalkkis" :D

Vierailija
4/4 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän ne pitää pentuna, mutta kyllä me ollaan vapaa-ajallakin yhdessä. vietetään tiimipäiviä kerran kuussa ja kierrellään oman alan messuilla. mutta kännäämään en heidän kanssa ryhtyisi. ovat sen verran ahdistunutta porukkaa